Liebster blog award.

Dziękuję za nominację do zabawy od Ani z bloga aniakukania i póki mam chwilę odpowiadam na zadane pytania ;D

Oto pytania jakie dostałam od Ani:

1.Co daje Ci prowadzenie bloga?

Daje mi kontakt z ludźmi i możliwość nawiązania znajomości. Dzięki blogowaniu poznałam swoją pasję do robienia zdjęć, do pisania. Blogowanie pozwala mi również podjąć czasem współpracę czy też dorobić do budżetu domowego. Pozwala mi również na możliwość porady u innych osób, wsparcia. Np. przy chorobach, remontach, wyjazdach. O choćby ostatnio jak jechałam do Warszawy, to Kasia z Kantorka Katjuszki pomagała mi wyznaczyć najciekawsze miejsca w stolicy a Daria z Inspiracjemająracje informowała mnie o parkingu w Warszawie ( http://modlinparking.pl/ ) bo była w stolicy kilka dni przed moim wyjazdem.  To wspaniałe móc poradzić się kogoś, kogo nie widziało się na oczy, a kto pół nocy zarwie by coś wyjaśnić, pomóc.

2. Co powoduje uśmiech na Twojej twarzy?

Uśmiech mojego dziecka i męża. Czułe słowo od nich, uścisk dłoni.

3. Łatwiej Cię ubrać czy nakarmić?

Chyba nakarmić. ;D Jestem łasuchem, lubię dobre potrawy. Łososia, krewetki, lody, ciasta, makarony iip itd ;D

4. Film, który możesz oglądać wiele razy?

Harry Potter oczywiście ;D

5. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?

Zawiści, zazdrości i fałszu.

6. Ulubiona potrawa?

Nie mam takiej konkretnej..Lubię makaron z curry, lubię ryby, lubię ciasto - karpatkę, uwielbiam lody, bób. Dużo tego ;D
7. Co potrafi Cię zrelaksować po ciężkim dniu?

Zrelaksować w 100% pomaga mi jedynie sen. Nie ma innej metody na moje zmęczenie ;D

8. Szpilki czy adidasy?

Adidasy.

9. Pierwsze skojarzenie ze słowem Rodzina?

Mąż i syn.

10.Czym dla Ciebie jest kobiecość?

To sztuka kokieterii swojego partnera, podsycanie namiętności, jednak wszystko w sposób taki by było ze smakiem i klasą.


11. Góry czy morze?

Teoretycznie góry, choć z morzem bardzo mi się tęskni. Chciałabym pojechać tam na przyszły rok, jeśli będzie taka możliwość ;)


Dziękuję za możliwość zabawy! Nie nominuję nikogo, a kto chce przyłączyć się do zabawy, proszę o odpowiedź na pytania takie jakie miałam ja - chętnie zobaczę co nas różni, a co łączy ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty