Chocolissimo i Halloween nabiera smaku!


Halloween - dynie, przebrania, stroje, cukierek albo psikus. Kiedyś byłam przeciwna tego typu przyjmowania do Polski zabaw z innych krajów. Teraz jednak myślę, że w dobie ciągłej pracy, braku czasu na cokolwiek, każda okazja jest dobra by się spotkać z najbliższymi, zjeść coś dobrego, przebrać się, pogadać.
 Podoba mi się również fakt, że możemy znaleźć coraz więcej sklepów oferujących nam  gadżety  między innymi na tego typu okazje. To duże ułatwienie. Możemy zająć się pieczeniem ciasta, robieniem sałatek a odpowiednie firmy zadbają o to, by cała zastawa stoły i mieszkania nabrała odpowiedniego klimatu. Ja na przykład znalazłam firmę Chocolissimo  dzięki której do naszego domu zawitały słodkość idealne na Halloween! ;) Słodki kapelusz wiedźmy z herbatnikami i malinami, nietoperze ze strzelającym nadzieniem, to tylko jedna setna tego co oferuje ta firma! Czekolada używana do wyrobów tych cudowności jest najwyższej jakości. Idealnie kremowa, smakowita i rozpływająca się w ustach. Malinki użyte do kapelusza wiedźmy przenoszą nas w letnie klimaty i przypominają słodkie chwile zajadania się tym świeżutkim wtedy owcem. Zobaczcie sami jak prezentują się te smakołyki!









Chocolissimo ma w swojej ofercie również słodkości na inne okazje:
*dla kobiet, mężczyzn, sportowców, dzieci.
* na rocznice, oświadczyny, okazje
* czekoladki ze zdjęciem, czekoladki z nadrukiem
Wybór ogromny!






I jak Wam się podobają te czekoladki?

Komentarze

  1. o Mamo !!! Zjadła bym wszystko na poczekaniu chyba :D dzień bez czekolady to dzień stracony ... muszę namówić Małżona żeby mi takie sprezentował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhaahah ;D ja muszę ograniczać, więc piekę zamienniki słodkości ;)

      Usuń
  2. A ja nie znoszę tego święta, bo mam wrażenie że my jako naród wszystko przejmujemy od innych, niedługo będziemy świętować Święto Dziękczynienia i zajadać indyka, czemu się nie mówi głośno o naszych polskich zapomnianych świętach jak Noc Świętojańska, Katarzynki, ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nie spinam. Uważam, że serio, każdy powód do spotkań jest dobry. Nie mówię, że trzeba przenosić wszystko od innych.. ale Halloween nie jest złe ;D

      Usuń
  3. Zamawiałam już kilka razy z tej firmy. Mają świetne pomysły na przeróżne okazje a czekolada naprawdę pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ! One są cudowne na każde okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie się prezentują.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te czekoladki podobają mi się aż za bardzo, szczególnie teraz, kiedy nie jem słodyczy :D Zatem wybacz, ale tym razem szybciutko stąd znikam, by nie rozpływać się nad tymi pysznościami! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :))) Zwłaszcza kapelusz czarownicy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty