More Than Bag i życie staje się przyjemniejsze!


...Jest wieczór, za chwilę położę się i odpocznę ale jeszcze, mąż mój rzuca hasłem " Kochanie zrobiłaś mi już może kanapki do pracy"? Opadam z sił i gdyby nie fakt, że On sam wtedy prał dywan, więc był zajęty, rzuciłabym mu swoje magiczne powiedzonko " sam sobie zrób proszę, bo ja mam mocy".
Jak przystało na dobrą żonkę, wstaję więc i wlekę nogę za nogą idąc w kierunku kuchni. Powoli kroję bułki i  wędlinę. Myję sałatę i pomidory... Ostrym nożem przecinam sobie skórę na palcu wskazującym. Mam dość. Marzę tylko o tym by pójść spać, by odpocząć.. ale nie mogę. Przemywam palec wodą, naklejam plaster i staram się szybko dokończyć to cholerne śniadanie. Ostatni plaster sera i gotowe. Dałam radę. Sprzątam wszystko, odkładam na miejsce i otwieram szufladę by wyjąć folię aluminiową. Nie ma. Myślę sobie znowu robiłam porządki i przełożyłam w inne miejsce. Szukam w innej szufladzie i nadal nic. Przeszukuje pół domu, robiąc się bardziej nerwowa, zmęczona i zła.  Nie znajduję. Nie posiadamy nawet woreczków w które mogę je zapakować, nie mamy nic. Nie muszę chyba pisać jak byłam sfrustrowana ... a owe śniadanie zjadałam sama z Antkiem na drugi dzień.
Od teraz zawsze pilnuję by było w co zapakować kanapki. Folię mamy już zawsze ale do niej dołączyło kolorowe Trio od More Than Bag. Znacie torebki śniadaniowe wielokrotnego użytku? Ja nie znałam ale szybko się z nimi zaprzyjaźniłam. Eko torebki to fajna alternatywa dla papieru śniadaniowego/ foli aluminiowej.
Kolorowe, ekologiczne, wielorazowe. Zdecydowanie, sprawiają, że milej mi się przygotowuje mężowi kanapeczki, a On z większą przyjemnością i smakiem je wcina.




Wykonane są z najwyższej 100% bawełny,a ich wewnętrzna warstwa pokryta jest folią LDPE, dzięki czemu wystarczy przetrzeć ją ściereczką by na nowo użyć torebki. Fajne nie? Nie trzeba czekać na ich ponowne użycie, tylko raz, dwa i gotowe.  Ja ma taki system : mąż po powrocie z pracy przynosi torebki, wycieram je, rozkładam i zostawiam na 30 minut takie rozłożone.
Jeśli zaś, bardziej się zabrudzą, myję ręcznie pod letnią wodą i wieszam ( tylko nie na grzejniku).







Po rozłożeniu, torebka służy nam za "talerzyk"  dzięki czemu mamy gdzie odłożyć posiłek czy też złapać okruszki. Idealnie nadaje się ona w podróż, do szkoły, do pracy czy od tak, na spacer ;)
6 wzorów do wyboru to niby nie tak dużo, a jednak miałam niezły problem by wybrać tylko trzy torebki ;D




A teraz niespodzianka dla Was! 
KONKURS!
Do wygrania, 2 nagrody.
Miejsce 1- torebka śniadaniowa.
Miejsce 2- rabat 15% na całe zakupy.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Polubić konta na facebooku MorethanBag i Panna0ceanna
2. Polubić TO zdjęcie konkursowe na facebooku,
3. Być OBSERWATOREM bloga Panna0ceanna
3. Wyrazić chęć uczestniczenia w zabawie, pod tym postem,
4. Udostępnić publicznie banner konkursowy,
5. Zaprosić minimum dwie osoby do zabawy, poprzez otagowanie ich,
6. Napisać który wzór torebki preferujemy i dlaczego.
7. Świetnie się bawić!
Konkurs trwa od 17.09 do 01.10.
Do 3 dni po zakończeniu zabawy zostanie wyłoniony zwycięzca poprzez losowanie przez Antosia ;)



Komentarze

  1. Zabić to mało! Masz zakaz pokazywania takich cudów !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jakieś fajne produkty u Ciebie ;) Z takimi torebkami życie jest prostsze i oszczędniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra! Na kanapki do pracy jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego...genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Kanapek co prawda nie wozimy (raczej jakieś sałatki czy naleśniki w plastikowych pudełkach), ale bardzo podoba mi się takie eko-rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie znajdziesz również torby bawełniane, torby na zakupy osiedlowe i torby na lunch ;)

      Usuń
  6. Zobaczyłam ser i zrobiłam się głodna :( Torebki są mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te torebki, szkoda, że już od wtorku nie będę chodzić do pracy, bo by były jak znalazł ;-) Mąż ma "brudną robotę" więc dla niego odpada śniadanko pakowane w takie cudeńka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś zmiana pracy, planów? ;) Ale na piknik może albo spacerek jak znalazł ;)

      Usuń
  8. Fajnie wyglądają.. aż żal, że kanapek nie robię na wynos ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty