Będzie, będzie zabawa!


Po wczorajszej publikacji zdjęcia powyższego tortu na facebooku i instagramie, dostałam od Was 28 wiadomości!!! Masa pytań, gratulacji, zachwytu. Dziękuję Wam z całego serca za miłe słowa! To niesamowicie motywuje do działania i dawania z siebie więcej! Ponieważ nie mam za dużo czasu, bo impreza urodzinowa zbliża się wielkimi krokami ( półtorej godziny) wrzucam Wam jedynie zdjęcia tortu.  To taki przedsmak całej imprezy, dokładnych przepisów, inspiracji i pomysłów.  Arek mnie pogadania, bo chce dokończyć artykuły na temat kreatywnego wykorzystywania nowoczesnych technologii- swoją drogą, ciekawe to bardzo ( http://www.autoid.pl/) , dlatego bez obrabiania i dosładzania, wrzucam Wam co mam. Idziemy na żywioł ;) Łapcie zdjęcia tortu, a już jutro, bądź w poniedziałek, wrócę do Was z przepisem na niego i na wiele innych cudowności, jakie za chwilę zacznę ustawiać na stole. Trzymajcie kciuki by wszystko się udało, a Antek by padł z zachwytu! Pogodę zamówiłam iście rewelacyjną, słońce świeci i nas rozpieszcza!
To musi być dobry dzień!









Komentarze

  1. Boże, jesteś boska! Tak jak pisałam do Ciebie, tak powtórzę to: " Kobieta idealna" !
    Tak wiem, że to nie jest w 100% prawda bo nie ma takich ludzi i że na blogu inaczej się to czyta niż w rzeczywistości ale uwielbiam Twój blog za to ciepło i za zapisywanie tych Waszych chwil. Nawet jak piszesz o negatywach, o złości i smutnych i przykrych dniach, czy o tym, że masz dość- to czuć, że i tak podniesiesz się i dasz radę! ;)
    Jestem ciekawa tych pyszności na Waszym dzisiejszym stole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rumienię się! to bardzo, bardzo, bardzo miłe! dziękuję!

      Usuń
  2. Jaki świetny tort! Antek na pewno będzie zachwycony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tort jest MEGA! Ja chcę przepis na niego jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Masz kobieto talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to auto jest jadalne czy dałaś tam plastik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To specjalny plastik ( przystosowany do kontaktu z żywnością) kupiony w sklepie z akcesoriami na przyjęcia. będzie za chwilę o tym post ;)

      Usuń
  6. Tort wyszedł Ci rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tort super. I do tego własnoręcznie robiony. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty