Prezenty dla dwulatka.



Stało się. Nie wiem kiedy. Za trochę ponad trzy tygodnie Antoni skończy 2 lata. Nie wiem kiedy to minęło. Nie mam pomysłu na prezent, nie mam pomysłu na motyw urodzin. Nie mogę znaleźć kiecki na tą imprezę.  Tak mało czasu, a tak wiele do zrobienia.
Tradycyjnie, chciałam Wam przedstawić kilka pozycji, które według mnie nadają się idealnie dla mojego dwulatka. Część z nich już mamy, część dostanie Antek na urodziny, a część pozostanie w sferze marzeń. Może Pomogę Wam w dylemacie, jeśli nie wiecie co kupić dwulatkowi na jego święto. ;)






9. Auto na akumulator - allegro.










Komentarze

  1. Lubię te Twoje propozycje na prezenty 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. bmw na 2 latka, co to sie porobiło :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenciki, moja dostanie w grudniu na 3 latka duży domek drewniany, robimy zrzutę i robimy jeden mega prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też będzie składka na prezent ;) Jeden i konkretny ;)

      Usuń
  4. Juz dwa lata...! A pomysly fajne,tylko nie bardzo rozumiem o co chodzi z motywem na urodziny, dosc czesto spotykam sie z tym na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w tym roku będzie jeden wielki i składkowy prezent ;)
      Motyw - np jakiś kolor, postać z bajki. Taka impreza tematyczna ;) Wg. mnie fajna sprawa na urodzinach dla dzieci. ;)

      Usuń
  5. Ale fajne! Będę miała ściągawkę na drugie urodziny Olusia w grudniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły :)
    Bardzo cieszę się, że drewniane zabawki od jakiegoś czasu wracają do łask, ponieważ je uwielbiam, a dzięki temu jest ich duży wybór i są stosunkowo łatwo dostępne. Nasz malec ma póki co wielki zestaw klasycznych drewnianych klocków, które cała rodzina po protu kocha.
    Synek ma półtora roku, ale już też powoli zastanawiam się, w jakie zabawki warto zainwestować na jego drugie urodzinki. Niby wiem, że to jeszcze duuużo czasu, ale... ;)
    Pozdrawiam, no i życzę wszystkiego co najlepsze dla Twojego Antoniego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bombastyczne sugestie prezentow ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas podobne autko (audi) stoi bo synuś wyrósł. Córcia chwilkę korzysta ale przez słaby akumulator jeździ tylko 10 min :-\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My wybraliśmy własnie jeden z mocniejszych akumulatorów - chociaż cena powalała na kolana.. i gabarytowo większy niby do 6 roku życia.. z wysuwaną rączką - kiedy auto rozładuje się w najmniej oczekiwanym momencie - wtedy wiezie sie go jak walizkę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty