Z miłości do drewna. Konkurs.



Jak wiecie, lubię dobrą jakość, bezpieczne zabawki i drewno. Sama nie wiem, czy lubię je za fakt, iż są EKO, czy za ich inne cudowności. Zabawki z drewna mają to do siebie, że są trwałe, praktycznie niezniszczalne dzięki czemu spokojnie posłużą nie jednemu dziecku. Na rynku dużo takich firm znaleźć można, jednak ja odkryłam sklep, znajdujący się w sąsiedztwie, gdzie przemiła Pani Agata z wielkim zapałem i entuzjazmem odpowie na wszelkie Wasze pytania.
W ofercie firmy Bobelo znajdziecie zabawki drewniane między innymi takie jak: kulodromy, zabawki edukacyjne, trix track, chodziki, rowerki drewniane i wiele, wiele innych cudowności.
Najbardziej zwróciłam uwagę na zabawki, na których etapie jest Antek. Jest ich mnóstwo. W sklepie znajdziemy zabawki dla niemowląt: takie jak grzechotki czy gryzaki, dla niemowląt i dzieci starszych. Dla każdego coś dobrego, jak to mówią ;)
Ja przedstawię Wam trzy typy, które skradły moje serce.
1. Skrzynka z narzędziami.

Antoś to mała papuga. Naśladuje mnie i Arka. Jeśli ja gotuję, On też musi, jeśli ja odkurzam On robi to samo. Tak więc jeśli Arek naprawia coś w domu i majsterkuje Antoś musi robić to samo. ;)
Mieliśmy narzędzia dla dzieci wykonane z plastiku i niestety część z nich nie przetrwała, połamała się i wylądowała w koszu. Myślę więc o zakupie drewnianych narzędzi, które spokojnie posłużą nam latami.
"Zabawka zawiera komplet narzędzi niezbędnych do majsterkowania, wśród nich m.in: śrubokręt, młotek, płaski klucz, śrubki. W skrzynce znajdują się otwory, w które można wkręcać śrubki lub wbijać gwoździe. Ta kolorowa drewniana zabawka, to również rewelacyjna zabawka edukacyjna. Zestaw jest niezwykle poręczny, wielkością dostosowany został do małych rączek dzieci."
O tak! Wkręcać, przybijać, wyciągać, wkładać- to jego żywioł. Dodatkowo piękne kolory, poręczna skrzynka, w której schowamy wszelkie narzędzia. Bardzo mi się to podoba!



Wiem, wiem.. różowe i takie " dziewczyńskie". Ale co z tego? Przecież wiecie, że nie dla mnie stereotypy. Antoś powoli dorasta i zaczyna rozmawiać z misiami, swoim pluszowym murzynkiem. Czyta im bajki, tuli, karmi. Myślę, że niedługo przyjdzie czas, kiedy będzie im gotował jedzenie, jadł ciasto i parzył herbatę. Może i wolałabym ten serwis w inny kolorze - i wcale nie niebieskim.. bo mam przesyt różu i niebieskiego.. a przecież istnieją inne kolory. Na przykład zielony czy pomarańczowy albo w kolorze naturalnym. ;)




Fajne to! 
Przeznaczone dla dzieci powyżej trzeciego roku życia.
Tory Trix Track służą do puszczania kulek, które dołączone są do zestawu. Najlepsze jest to, że z jednego już zestawu utworzymy tor, a kupując kolejne części możemy rozbudować go o kolejne przeszkody, tory, drogi. Kiedy zgasimy światło, naszym oczom ukaże się delikatne światełko, które będzie towarzyszyło toczącej się kulce. 
Kulordrom został wykonany z drewna kauczukowego, przy użyciu nietoksycznych lakierów i farb, dzięki czemu jest bezpieczny dla dzieci.


A teraz to na co z pewnością czekacie! KONKURS Z BOBELO!




Do wygrania opisywany powyżej KULODROM!
Konkurs trwa od 3 Lipca do 3 Sierpnia, a zwycięzca zostanie ogłoszony do kilku dni po zakończeniu zabawy.
By wziąć udział w konkursie należy spełnić poniższe punkty:

1. Polubić konta na facebooku Bobelo i Panna0ceanna,
2. Polubić zdjęcie konkursowe na facebooku,
3. Wyrazić chęć uczestniczenia w zabawie, pod tym postem, bądź pod zdjęciem konkursowym na moim fanpage,
4. Udostępnić publicznie banner konkursowy,
5. Zaprosić minimum dwie osoby do zabawy, poprzez otagowanie ich,
6. Zostać obserwatorem bloga Panna0ceanna,
7. Świetnie się bawić! ;)


Komentarze

  1. Cudne mają zabawki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. serwis do herbaty!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzynka z narzedziami!!! Jest boska. Szymek ma dwa zestawy takie tylko plastikowe i tez wiekszosc palamal i musielismy wyrzucic. Teraz polaczyl je razem wiec powiedzmy ze ma jeden zestaw :) Ale ten drewniany zestawik jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drewniane zabawki mają swój urok :) niestety mimo wszystko są natrenie obgryzane przez mojego Antka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten kulodrom, zaraz się zakręcę dookoła konkursu :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty