Tattoo.


Dojrzewałam do tej decyzji 7 lat.
Mając 18 lat chciałam mieć wytatuowany znak nieskończoności. Bałam się jednak, że za rok, dwa będę żałowała tej decyzji i się wstrzymałam. Kiedy wyszłam za mąż, marzył mi się znak nieskończoności z napisem family. Kiedy byłam już niemal gotowa na ten krok, dowiedziałam się, że jestem w ciąży. Teraz wszystko odżyło, wróciło. Połączyłam wszystko w jedną całość i oto mam mój pomysł na tatuaż.
Motyl - życie ulotne i kruche, a przy tym kolorowe i piękne. Kolorowe skrzydła, które połączy tułów w postaci znaku nieskończoności z napisem family.  Dumna i szczęśliwa jestem, że udało mi się wpaść na taki pomysł, gdzie połączyłam to wszystko, co chodziło za mną przez lata. Teraz tylko muszę udać się do studia, przelać swoją wizję tak, by tatuażystka zrozumiała co mam na myśli i cieszyć się z dzieła na mym ciele ;)








Ostatnio chodziła za mną ochota na założenie własnej firmy.  Na http://finka.pl/ znalazłam kilka potrzebnych wskazówek, co i jak robić. Jednak chyba trochę się wystraszyłam odpowiedzialności i się wycofałam.  Myśl ta jednak została i siedzi w głowie ;)


Komentarze

  1. Ciekawe tatuaże. Jak jest dobry tatuażysta to ciekawie połączy te tatuaże :) Mi też się marzy ale narazie na próbę chcę zrobić z henny a potem jak się nie rozmyślę to zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać efektu końcowego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Niepotrafie sobie tego wyobrazić wiec tym bardziej jestem ciekawa efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to sobie mogę to wyobrazić i jestem ciekawa, jak rzeczywisty tatuaż do moich wyobrażeń będzie podobny ;) Mnie jakoś do tego nigdy nie ciągnęło, ale Twój pomysł bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że znajdziesz zdolną osobę, która stworzy dokładnie to co sobie wymarzyłaś. Oczywiście czekam na zdjęcie gotowego dzieła i Twoją relację :D

      Usuń
  4. ta noga jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny, delikatny, podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na łopatce swojego smoka, ale marzy mi się jeszcze ze dwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Ty! ;D Zastanawiam się na ilu się u mnie skończy ;D

      Usuń
  8. Te tatuaże z nieskończonością i napisem są MEGA! Też bym taki chciała, ewentualnie z datą narodzin Antka. Może sama się odważę i zrobię mały tatuaż? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam tak zrobić jak i Ty.. aleee co jak nie będę chciała mieć więcej tatuaży, a będę miała kolejne dziecko? ;D Więc ogólny napis : "family" ma szersze zastosowanie u mnie ;D rób, rób i czekam na efekt ;D

      Usuń
  9. Tatuaże to wg mnie świetna sprawa.Sama mam parę a najukochańszym moim malunkiem jest modliszka ;)Nie patrz na nic tylko działaj! ;) Mogę Ci polecić Aliena z Dąbrowy (Marcin),tylko trochę czeka się na terminy...;( no i koniecznie pochwal się wynikiem finalnym.Strasznie jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co o Skorpionie myślę.. ale nie odpisują na maile więc nie wiem już.. ;/

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty