Jesienna stylówa dwulatka.


Wyprzedaże krzyczą do nas. Skrzynka mailowa pęka w szwach od firm bombardujących nas przecenami, magicznym SALE.  Mam swój patent jeśli chodzi o zapełnianie szafy Antkowej.  Śledzę sklepy stacjonarne i internetowe, jeśli dana rzeczy mi się spodoba, zapisuję jej cenę, dzięki czemu wiem, czy -70% od których dostaję oczopląsu w sklepie jest rzeczywiste, czy też pierwotna cena została zawyżona tak, by po odjęciu procencików, okazało się, że obniżka owszem jest ale o kilka zł.
Ubrania kupuję z dużym wyprzedzeniem. Teraz ma miejsce wyprzedaż odzieży letniej, więc zaopatruję Antka w ubrania na lato 2016.  Koszulki po 10 zł, spodnie po 20zł. Jak jednak wiecie, ja sieciówki lubię tylko troszkę. Wolę Sh. Ostatnio polecałam Wam Ubranet. Polecam Wam go dalej. Kolejne zamówienie do mnie idzie. Ubranka w cenach takich, jak kupuję w sklepach z odzieżą używaną. Mam jednak zaoszczędzony czas, a ubranka przychodzą mi zapakowane piękne i wyjątkowo. 
Także, stawiam na rzeczywiste przeceny w sklepach, które opłacają się i rzeczywiście kuszą oraz na Ubranet, który podbił moje serce.

Poniżej przedstawiam Wam stylówki dla dwulatka na jesień. Część już mamy, część chcielibyśmy mieć, część do nas idzie. Pochodzą one z sieciówek internetowych oraz wspominanego wyżej SH.






Antoni jest gotowy na jesień ;) Jednak liczę, że pojawi się ona późno. Lato bowiem bardzo lubimy !
Miłego dnia!

Komentarze

  1. siebie tez ubierasz w szmateksie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zarówno na promocjach w sieciowych sklepach jak i w sh. To coś złego?

      Usuń
  2. Rewelacyjne zestawy! Nie znam tego sklepu. Jeśli ceny są lumpeksowe to go pokocham. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj. Widzę, że i Ciebie dopadł jakiś zawistny obserwator bloga. Mam na myśli to zaczepne pytanie na górze.
    Ja też uwielbiam perełki prosto z SH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olać to :-) to osoby które z nudów i nudnego życia mają za zadanie kogoś wkurzyć. :-) jednak trafili pod zły adres. Mam na to wyrąbane. :-)
      Sklep gorąco polecam! :-)

      Usuń
    2. Chyba nie olewasz jednak skoro dodajesz sobie pochlebiające komentarze tak jak ten "Ojoj... ".
      Z resztą nie tylko ten. Widać pod innymi postami. Tak, tak wiem, że będziesz zaprzeczać :-)

      Usuń
    3. buahahahah! dobre! nie wpadłabym na to. Baw się dobrze!

      Usuń
  4. Witam!! bardzo fajne zestawy! uwielbiam sh! zna Pani może jeszcze jakies on-line? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty