BioMaluszek.





10 kilogram pożegnałam kilka ładnych dni temu. Jestem z siebie dumna  i z podniesioną głową idę przed siebie. Nie ruszają mnie anonimy, niemiłe komentarze, słowa krytyki. Osiągnę swój cel. Powoli, bez pośpiechu, racjonalne, z głową. Nie wiem ile czasu mi to zajmie, nie myślę nad tym. To nie dieta, a zmiana nawyków żywieniowych forever! Jeśli zmiana i to na stałe, to poświęciłam swój czas na znalezienie odpowiednich sklepów, odpowiednich produktów, właściwych przepisów.  Między innymi w ten sposób natknęłam się na BioMaluszka. Od pełnego asortymentu dostałam oczopląsu. Wybór duży, ceny przystępne.  Firma BioMaluszek oferuje zdrowe jedzenie dla dzieci i dorosłych, bio kosmetyki oraz eko środki czystości.  Zamówiłam paczkę, odebrałam ją w paczkomacie i przeszłam do konsumpcji ;D Sama nie wiem skąd biorą mi się różne wizje posiłków. Kiedyś by zrobić coś FIT, musiałam szperać po internecie, kupować książki, szukać rozwiązań. Teraz sama wymyślam, modyfikuję, zastępuje to co zbyt kaloryczne, czymś zdrowszym i delektuję się smakołykami.
Zapraszam Was dziś do obejrzenia mojej paczki. Zobaczcie sami co wybrałam, a już niedługo na blogu, seria super smacznych, zdrowych przepisów. ;)

Baton amarantusowy  zdrowy i smaczny. Produkt bezglutenowy. Schrupałam go do kawki. 



Amarantuski sezamowe- pycha! Z wysoką zawartością żelaza, magnezu i błonnika. Bardzo mi posmakowały ;) 



Kremowe lizaki- Smaczny i zdrowy lizak. Bez dodatku cukru. Jest na bazie ksylitolu - z drewna brzozy. Antoś posmakował i polubił. 



Jeżyki migdałowe-  jedyne które mi nie podeszły. Intensywny smak przeszkadza mi. Siostra podpowiedziała mi, bym użyła ich do spodu Fit sernika. Zatem jak zrobię, to dam Wam znać, czy ich smak się lekko zredukował w połączeniu ze zdrową masą serową ;)


Ciasteczka gryczane- piernikowe-  bardzo smaczne. Zbite, słodkie, mocno pachnące piernikiem. Dodaję je do koktajlu, do kawy, rozgniatam i robię z nich kruszonkę na zapiekane owoce.


Mąka orkiszowa-  wspaniała do pieczenia ciast, chleba, do naleśników, na pierogi. Zdrowa i smaczna, dająca siłę  ;)




Mąka jaglana- idealna do wypieków. Charakteryzuje się jasnym kolorem i delikatnym smakiem.  Ja często zagęszczam nią potrawy. 


Karob-  zdrowy zamiennik kakao. Przy alergiku to podstawa. Używać możemy go wszędzie tam, gdzie tradycyjnie użylibyśmy kakao bądź czekolady. Karob ma aż 60% mniej kalorii niż kakao.


Komosa ryżowa- Bogata w białko i aminokwasy. Zawiera więcej wapnia niż samo mleko.  Regularnie jej spożywanie zmniejsza ryzyko zachorowań na miażdżycę i nowotwory.


Eko Żel do higieny intymnej- żel o niskim Ph, łagodnym zapachu i kremowej konsystencji. Mały, zgrabny, poręczny. 


Nabłyszczacz do zmywarki - "Każda zmywarka wyposażona jest w urządzenie do zmiękczania wody (wymiennik jonów). To urządzenie odbiera z wody wodociągowej składniki, które zwiększają twardość wody. W ten sposób urządzenie to zapobiega tworzeniu się osadów na zmywanych naczyniach. Po pewnym czasie (w zależności od klasy twardości wody) wyczerpana jest zdolność do wymiany środka do zmiękczania wody i musi on zostać zregenerowany. Odbywa się to za pomocą soli. Zwykła kuchenna sól spożywcza nie nadaje się jednak do tego celu, ponieważ zawiera różne dodatki (substancje zbrylające, dodatek jodu itd.), które mogą zakłócać działanie wymiennika jonowego. Sól regenerująca SODASAN jest solą kuchenną w najczystszej postaci, do której nie są dodawane żadne substancje obce i która nie jest chemicznie denaturowana. Pod wyglądem wielkości ziarna jest optymalnie przystosowana do używania w zmywarkach."



Płyn do mycia naczyń - eko płyn. Przyjazny dla środowiska, nie wysusza i nie niszczy naszych dłoni. Doskonale usuwa brud, tłuszcz i zanieczyszczenia.  


Olej sezamowy-  o specyficznym smaku, kolorze ( żółtym) i aromacie. Jest korzystny dla zdrowia chrząstek, zębów i kości. Nadaje się do smażenia, do sałatek, wypieków. Jest bardzo łatwo przyswajalny przez dzieci. 





Olej kokosowy -  must have w każdym domu! Przydaje się i w kuchni i w łazience. Idealny na włosy, skórę, jak i do smażenia, pieczenia, gotowania. Moje cacuszko od którego się uzależniłam. Hit, hitów!


Na hasło " panna0ceanna" otrzymacie 5% rabatu na całe zakupy ;)


Komentarze

  1. Dużo znajomych mi mówiło, że amarantuski i gryczane są zajebiste. Muszę zamówić. A ten kod co pisałaś na fejsie, na bank się pojawi tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i ja ;) Tak, tak to pewne i pojawi się taki rabat z kodem na 100procent ;)

      Usuń
  2. Pysznie tu u Ciebie ;) Mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW !!! Super :). Lubię zaglądać do Ciebie bo tu zawsze tyle ciekawych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej firmie nic nie słyszałam ale jak produkt jest dobry i ceny w marę naszych kieszeni to trzeba się skósić. Nawet zajrzłam na ich stron. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na hasło " panna0ceanna" dostaniesz 5% rabatu ;)

      Usuń
  5. Ja obecnie wchodzę w kosmetyki eko bez SLS i tych innych dziadostw. Dziewczynka kupiłam mydło marsylskie w płynie, dla siebie mydło aleppo domycia twarzy, resztę kosmetyków, które mam wykorzystam jak szampon, żeli będę kupować tylko naturalne, ze sklepu ze zdrową żywnością mam pod nosem i często do niego zaglądam, czytam składy produktów zawsze i wybieram te najlepsze i takie też można dostać w marketach, a na dokładkę oczywiście używamy pieluch wielorazowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przybij piąteczkę! U nas to samo ;) i eko pieluchy również ! wielorazówki górą!

      Usuń
  6. Olej kokosowy mają w fajnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę poszukać tych lizaków i ciasteczek. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty