5 chwil dla mnie.


By nie zwariować, by nie wyskoczyć przez okno, by nie spakować walizki i uciec na kilka dni by odetchnąć, znajduję pocieszanie, relaks i spokój w moich codziennych chwilach dla siebie.
Zwykle mam na nie czas, kiedy Antek śpi. Jeśli akurat ugotowałam obiad na dwa dni - chwila dla mnie pojawia się już podczas południowej drzemki Antkowej. Jeśli jednak nie mam tyle szczęścia, muszę czekać do wieczora z tymi przyjemnościami. Dla jednych mogą to być takie przyziemne luksusy, takie oczywiste, wcale nie wyjątkowe. Dla mnie te 5 rzeczy które za chwilę wymienię to opcja all inclusive. 

1. Dobry film.

Rzadko kiedy mam czas, spokojnie obejrzeć film, program tv, wiadomości. Zawsze mam milion rzeczy do zrobienia, a w kluczowych momentach, Antek ma najwięcej pytań i potrzeb. Kiedy już znajdę czas na film, oglądam te polecane przez znajomych. Rzadko kiedy zawiodłam się na ich gustach.


2. Wizyta u fryzjera.


To taki czas dla mnie. Chwila na wyciszenie się, " pobycie wśród ludzi". Mała metamorfoza i od razu czuję się piękniejsza ;D Przyznam jednak, że ostatnio eksperymentuję sama, kupuję profesjonalne kosmetyki fryzjerskie ( http://lapuella.pl/ ) i sama działam. Póki co efekty są zadowalające, a w kieszeni zostaje mi więcej pieniędzy ;)

3. Domowe zabiegi Spa.

Lubię tą opcję, bo zaczynam "się odnawiać" przed spaniem Antka.  Mąż zajmuje się już wtedy do wieczora Antkiem, a ja raz w tygodniu, robię generalne zabiegi na całe ciało. Olej na włosy, maseczki, peelingi, balsamy, masaże, oczyszczanie, nawilżanie. Cuda, wianki. Wszystko.

4. Samotne wyjście do Centrum Handlowego.


Bez pośpiechu. Spokojnie. Wolnym krokiem, przeglądając wieszak po wieszaku, przymierzając tysiące par spodni i bluzek, z uśmiechem na twarzy. Bez śpiewania piosenek by Antek przestał płakać. Bez zabierania tony zabawek, by się czymś zainteresował i dał mi 2 minuty na każdy sklep. Bez biegania z wywieszonym językiem ;D


5. Wypita w spokoju kawa w dobrym towarzystwie osoby DOROSŁEJ.

O tak! W towarzystwie dorosłej osoby...
Paradoksalnie, im więcej mam znajomych mam, czy znajomych mających czas by do mnie wpaść, tym rzadziej się z nimi widuję. Bo, a to inne pory drzemek dzieci, a to coś do załatwienia, a to my na wyjeździe, a to one gdzieś jadą. A jak już znajdzie się czas, to nagle 10 koleżanek chętnych i nie wiadomo jak wszytko pogodzić ;D Też tak macie?


A jak Wy się relaksujecie?


Komentarze

  1. to kiedy na tą kawkę się umawiamy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry film to jest to :) jeszcze jeśli jest możliwość obejrzenia go z drugą połówką to BIORĘ!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie punkty, poza wizytą w centrum handlowym, są mi bliskie. Codziennie przed snem czytam też przynajmniej jakieś 10 stron książki ;), zapominam wtedy o całym świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo książka! Właśnie! Mam takie zaległości! Od jutra obowiązkowo biorę z Ciebie przykład ;)

      Usuń
  4. Prawie tak samo jak Ty ;) Odjęłabym tylko zakupy na rzecz dobrej książki. Nosz jak ja nie lubię zakupów! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja koniecznie muszę wyjść z domu żeby złapać innego powietrza. Raz w tygodniu wiozę córę do rodziców i wychodzę na 3h. Ostatnio zostawilam ją na 4 dni u nich. Wyszło spontanicznie, bo to od niej zależało czy zechce.
    Teraz ciężki czas przede mną, bo przez cały sierpień będę zdana tylko na siebie ze względu na pracę męża.
    Coś czuję, że ciężko to zniosę.
    Poza tym nie mamy weekendów- praca non stop i urlopów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj.. chciałabym tak raz w tygodniu wywieźć Antka ;) może chociaż raz w miesiącu mi się to uda ;)

      Usuń
  6. Gdyby nie to, że nie mamy w mieście centrum handlowego, to powiedziałabym, że identycznie jak Ty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym do punktu 5 dodała jeszcze "ciepłej kawy" :-)! Uściski !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się tydzień takich chwil tylko dla mnie, miałabym raj na Ziemi... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie? czego chcieć więcej do szczęścia? ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty