Niedzielne wspomnienia.




Wzięło mnie na wspomnienia, przeglądając posty wstecz.  Dodałam zdjęcia z bloga, niektóre ze starą szatą graficzną, z innym logo ale moje i piękne. Za to lubię blogowanie, za dodawanie zdjęć w ilości nieograniczonej, zdjęć których nie wywołałabym( bo za dużo jednakowych, bo zdjęcia jedzenia, przyrody w ilości ogromnej). Patrzcie i wzruszajcie się ze mną. ;)


Brzusio <3



Ktg które 8 września nie wykazało nic. Zostałam odesłana do domu i miałam zgłosić się 4 dni później. O 00:12 zaczęły się skurcze co 10 minut, a o 01:32 odeszły mi wody. 9 września o godzinie 9:00 urodziłam Antka.



Moja chudzinka ;)

Miłość ma.


Ten widok rozczula mnie do granic. Jak jak uwielbiałam ich zamotanych <3




Boziu... mój maluszek mały. Teraz widzę jak ten czas pędzi...


Te koła <3. Wózek baaardzo lubiłam, poza minusem za płytki kosz na zakupy.



Miłość do szparagów zaczęła się w tamtym roku. Zdecydowanie wolę zielone.


Krzesła barowe, które pomogły nam przetrwać etap kiedy Antek wszystko zrzucał z naszego stołu. Jadaliśmy wtedy przy ladzie. w spokoju.  Jedno krzesło niestety połamało się i postanowiliśmy nie kupować zastępczego hokera.  Drugie też zostanie usunięte z czasem dając nam więcej miejsca w mieszkaniu. ;)



Moi!






Słoneczko moje.




Impreza roczkowa, a tu już drugie urodziny się powoli zbliżają... 



Nowy aparat i lepsza jakość zdjęć ;) oł je!





Kocham! Kocham robić zdjęcia, kocham wspominać. 

Komentarze

  1. Widzę cudowną pizzę! :D ale się pozmieniało.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że zrobiłam ostatnio pizze dla siebie w wersji fit i była zajebista?!

      Usuń
  2. Och ja uwielbiam zdjęcia :) Mam ich całe tony i pomimo, iż nie jestem profesjonalistką to każdą sekundę najchętniej bym dokumentowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jaki duży on się urodził!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Wasze zdjęcia! Piękni jesteście Wy:) Trzymaj te wspomnienia, chomikuj, analizuj, oglądaj - przecież są takie cudowne i tylko Wasze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy to mija wszystko? No kiedy?

    Zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty