Kuchenne rewolucje w wersji Fit!





Podobno bycie Fit stało się modne i popularne. Podobno każdy jest teraz Eko, Fit i Cud- miód- malina. Będąc jakiś czas temu z wizytą u rodziców, przechodziłam obok nowo-powstałego sklepu ze zdrową żywością. Kiedyś był tam zoologiczny gdzie głównie kupowałam rybki i rośliny do akwarium. Zakupiłam tam otręby, mąkę gryczaną, karob, płatki owsiane, mleko sojowe i orzechy... Wychwaliłam asortyment sklepowy i atrakcyjne ceny. Pani ze sklepu powiedziała, że chyba będzie musiała zamykać interes, bo klientów w tygodniu, może policzyć na palach jednej ręki. Dziwi mnie to trochę, bo ceny ma niższe niż na przykład w Auchanie, gdzie dotychczas kupowałam takie produkty, to raz, a dwa, przecież co druga osoba z którą rozmawiam jest na diecie, dba o linię, więc tego typu sklepy powinny zarabiać kokosy... Chyba nie wszyscy wiedzą o ich istnieniu i cenach...
No ale ja standardowo nie o tym miałam pisać ;) Chciałam się z Wami podzielić moimi kuchennymi rewolucjami na talerzu. Dziś przepis na pyszne śniadanie i II śniadanie wg. Ewy Chodakowskiej.
Wiele potrzebnych składników nabyłam w sklepie SKWORCU, który polecam z czystym sercem!



Śniadanie: Pasta jajeczna i sok
-1 jajko
- 1 łyżka kiełków słonecznika, rzodkiewki
- 1 łyżka drobno posiekanej natki pietruszki
- 1 łyżka jogurtu naturalnego
- odrobina cebuli drobno pokrojonej
- plaster pomidora
- sól, pieprz od SKWORCU
- 1,5 kromki chleba razowego

Sok:
- Pęczek natki pietruszki
- 1 duża pomarańcza
- 1/2 szklanki wody niegazowanej
- pół łyżeczki cukru trzcinowego od SKWORCU

Ugotowane jajko drobno pougniatać widelcem i dodać wszystkie składniki( poza pomidorem). Wymieszać , doprawić i nałożyć na chlebek. Na całość położyć pomidorka.

Natkę pietruszki i pomarańczę zblendować, dodać wodę i ponownie zblendować. Przelać do szklanki. ( koktajl muszę przyznać jest średni w smaku. Wydaje mi się, że lepiej jest dodać wyciśnięty sok z pomarańczy.. )











II śniadanie: Owocowe crumble z kruszonką
- 7-8 truskawek
- pół nektarynki
- 1 łyżeczka miodu od SKWORCU
- 1 orzech włoski/ 4 orzechy nerkowca od SKWORCU
- 1 łyżka płatków owsianych
- 1 łyżeczka oleju kokosowego od SKWORCU

Umyć owoce, pokroić, dodać miód, wymieszać  i włożyć do kokilki. Orzech drobno posiekać, dodać płatki, i olej. Wymieszać i położyć na wierzch owoców. Piec w temperaturze 180 stopni przez 20 minut.












Komentarze

  1. Wyglądają bardzo apetycznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite jest to, że posiłki z książki Ewki są tak zajebiście smaczne ;)

      Usuń
  2. dumnam, bo moja siostra jest kulinarno-dietetyczną inspiracją!

    OdpowiedzUsuń
  3. 2śnaidanie podbiło moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra, uwielbiam koktajle :) zapraszam na mojego drugiego bloga www.kochamdynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty