Fit Meals.




Jakiś czas temu w naszym domu zagościła PRIMAVIKA. Firma ta została mi polecona przez Fit blogerki, które zachwalały skład i jakość ich produktów.  Trafiło do mnie kilka cudeniek, te naj naj najlepsze opiszę co jakiś czas na blogu.


 ŚNIADANIE.


- 2 kromki chleba razowego
- mały pomidor
- mały, świeży ogórek
- herbata zielona


Od kilku miesięcy jestem fanką ciecierzycy, więc smak pasztetu trafił w me gusta.  Lekki, wilgotny, dobrze przyprawiony. W połączeniu z warzywami rewelacja. Kiedyś dodałam do niego świeżo wyciśnięty czosnek i taki smakował mi najbardziej!

OBIAD.

- 500g mięsa z indyka, mielonego
- 3 łyżki płatków owsianych 
- jajko
- natka pietruszki
- przyprawy
- 3 pomidory
- fasola szparagowa
- kasza gryczana


Mięsko mielimy, dodajemy płatki owsiane, jajko, przyprawy, natkę pietruszki i odstawiamy na chwilkę. W tym czasie do garnka wlewamy trochę wody i dodajemy, obrane ze skórki i pokrojone w kostkę pomidory. Przyprawiamy. Z mięsa formujemy kulki i wrzucamy je do sosu.Ugotowaną kaszę i fasolkę podajemy z mięsem i sosem.






HIT!


Masło orzechowe z nerkowców.  Skład boski, smak idealny, choć jednak nie taki, jak te słodkie i tłuste zwykłe masła orzechowe. Smakuje mi i czasem stosuję. Słoiczek mały ale wydajny i spokojne starczy mi na dłuuuugi czas. Dotychczas użyłam go dwa razy do naleśników. Połączenie masła z bananami powinno dostać nagrodę Nobla. Idealne!


KOKTAJL


- seler naciowy
- jabłko
- cytryna

Całość blendujemy. " Dats ol" ;D

Komentarze

  1. jak widzę słowo coś z dodatkiem ciecierzycy to aż mnie skręca, uwielbiam! :D jedynie naciowego nie potrafię polubić, odpycha mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naciowego w sałatkach nie zjem.. ale wyciśnięty, albo zblendowany owszem ;D

      Usuń
  2. Jami! Nie widziałam tego masła nigdzie! Muszę chyba kupić na ich stronie to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boziusiuuuuuu! Ciecierzyca <3 To musi być pyszne! chcę to! gdzie to kupię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Real, stokrotka ... ;) bądź sprzedaż online ;)

      Usuń
  4. Ciecierzycy nie lubię... ale to masło orzechowe...... jeszcze w takiej zdrowej wersji! No muszę mieć! I nalesniki właśnie - z bananem i masłem - mam ślinotok!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz takie pyszności, że zazdroszczę Ci chęci :) Specjalnie podglądam zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziękuję ;) Wpadaj to Ci ugotuję ;)

      Usuń
    2. Adoptowałabym Cię do takiego gotowania ;) Serio, serio, mąż musi być z Ciebie dumny :)

      Usuń
    3. hahaha ;) Dobre!
      O tak, lubi moją kuchnię, to muszę przyznać ;)

      Usuń
  6. Jak patrze na Twoje potrawy to nabieram apetytu!

    Kiedys pisalas o zupie z soczewicy,i ze dasz przepis, nie moge znaleźć, a kocham soczewice! Zupe z niej uwielbiam, ale wypróbowalabym tez chetnie Twoj przepis bo z tego co widze pysznie gotujesz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz! zapomniałam! dzięki za przypomnienie! W przyszłym tygodniu postaram się opublikować ten post z przepisem ;)

      Usuń
  7. Ale smakowitości tu u Ciebie, a to masło orzechowe i banan no way.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytrynę też całą blendujesz czy wyciskasz sok?

    Primavikę dostanę w supermarkecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio w realu widziałam ;) Teraz akurat blendowałam ale możesz sok też wycisnąc ;) zależy jak lubisz ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty