Facebookowi znajomi.







Czystki w znajomych zrobiłam. Ostatnio na facebooku postawiłam na generalne porządki. Zarządzanie kontaktami na tym portalu, pozwoliło mi mieć na swoim profilu, osoby, które nie wstydzą się powiedzieć " cześć" kiedy się przypadkiem spotkamy... które w miarę interesują się moją osobą, a ja ich.., Z którymi mam jakiś kontakt... czy to przez messengera czy to w formie komentowania zdjęć itp. Po co mi w znajomych ktoś, kogo owszem znam ( a bardziej znałam) ale z kim nie mam kontaktu od kilku ładnych lat. Po co mieć w znajomych osobę, która jak przypadkiem spotkamy się na mieście odwraca  się wzrok i udaje, że mnie nie widziała?  To takie dziecinne i irytujące zarazem...
Co najciekawsze.. rozmawiałam na ten temat ze znajomymi i jest to powszechne zjawisko... Wiele osób, robi czystki na swoich profilach i usuwa konta niby znajomych. Także chciał, nie chciał.. zrobiłam porządki i 34 osoby (!!!) zostały usunięte ;) Bo jak to mówią : Lepiej mieć jednego przyjaciela prawdziwego, niż mnóstwo, a fałszywych..." , zatem ja wolę " mieć mniej znajomych, którzy zamienią ze mną dwa słowa, niż miliard, którzy przez lata nie odezwali się ani razu".

Miłej niedzieli kochani ;)

Komentarze

  1. Oj tak, to powszechny problem aktualnie i cholernie irytujący, taka blokada na środowisko zewnętrzne i udawanie, że się nie znamy.. ogłupieć można. Super pomysł z czystką w znajomych.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio jak robiłam taką czystkę to czasem nie wiedziałam skąd ja go znam. A jak jeszcze na profilu ma jakąś postać i posiadam informacje jedynie o imieniu i nazwisku to wiem, że na ulicy cześć bym nie powiedziała, bo normalnie nie kojarzę jak człowiek wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! Też tak miałam... za cholerę nie wiedziałam skąd mam kilka osób w znajomych ;D

      Usuń
  3. Ja również w końcu muszę się za to wziąć, tylko czasu brakuje...
    Ale w pełni popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I mnie by się przydało ale to chyba nastąpi dopiero jak moje dziecko opuści dom rodzinny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio nad tym myślałam i w końcu to zrobię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty