Dzień dziecka z Adaboo.






Dzień dziecka był ponad 2 tygodnie temu, a ja nie wspomniałam jeszcze o prezentach Antkowych. Min. przystojniak nasz dostał książeczkę i zabawkę do kąpieli znalezione w sklepie internetowym ADABOO. O ile książeczka nie cieszy się zainteresowaniem, o tyle zabawka do kąpieli sprawia, że dziecko me z brodzika wyjść nie chce ;)



Miś Maksa to krótka książeczka dla dzieci, o małym formacie z usztywnianymi stronami.  Serii perypetii Maksa jest wiele, jednak my wybraliśmy historię o misiu- jego ukochanej przytulance. 
Chłopczykowi i maskotce, towarzyszy piesek.  Być może właśnie dlatego Antek nie jest zaciekawiony książką.. jest za mało postaci dla niego... a On lubi jak " w książce się dzieje".
Może z czasem zainteresuje się tą lekturą.







Zabawka do kąpieli- hit! Przez pierwszy tydzień mieliśmy problem z wyciągnięciem Antka z brodzika.. Był pisk, płacz, lament. Chciał się bawić godzinami... Problem pojawiał się również z chwilą kiedy wchodził do łazienki i zauważył statek- atak płaczu murowany. Teraz powoli dociera do niego, że zabawki nikt mu nie zabierze, że będzie ona cały czas i każdego wieczora będzie mógł się nią bawić.




Zabawka składa się z 12 elementów : kapitana, koła ratunkowego, wędki, czterech rybek, trzech pojemniczków, grzebyka, szczoteczki do paznokci. 


Zestaw 3 kubeczków, o różnych rozmiarach. Dwa z nich to sitka, jedno posiada kryte dno.
Antoś bardzo lubi przelewać wodę z jednego kubka, do drugiego, bądź... wypija wodę podczas kąpania..- nie wiem co to za moda!




Rybki są różno-kolorowe i można je złowić za ogonek.  Zielona rybka ma szczoteczkę do paznokci, która, teraz, latem.. ratuje dłonie i stopy Antka ;)






Wszystkie elementy mieszczą się wewnątrz statku. Wypełniają go do połowy, dzięki czemu, reszta zabawek, którą ma w swojej kolekcji Antoś, spokojnie znajduje jeszcze w nim schronienie.












Zabawka wykonana jest z materiałów wolnych od BPA i wszelkich szkodliwych substancji.


Elementy są dobrej jakości, trwałe i solidne. Z małym wyjątkiem.... Koło ratunkowe było w dwóch miejscach pokryte farbą, która po 2 kąpieli zeszła całkowicie. Umyłam koło dokładnie, wyszorowałam i z koloru pomarańczowego pozostał zielony. To jednak nie wpływa na jakość i sprawność zabawki. Nie zmienia to faktu, że coś z tą farbą było nie tak. 

Zestaw do kąpieli można zakupić w sklepie ADABOO.



Komentarze

  1. Też mamy statek do kąpieli kupiony w sklepie Tchibo i to samo, w wodzie mógłby siedzieć bez końca 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, bo statki to super sprawa ;) Cieszę się bardzo, że tak Antkowi przypadł do gustu ;)

      Usuń
  2. A jak dziecko będzie gryzło i zje tą farbę? Nawet jeśli nie szkodliwa, to chyba jednak coś nie halo. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem coś nie gra.. o czym pisałam. Choć powiem Ci, że mam żel do mycia z Sephory. Ładne opakowanie takie posrebrzane i to samo jest... namoczone sprawia, że to sreberko mi odchodzi.. musiałam wyszorować całe opakowanie i teraz jest ok.. Dziwne. ;/

      Usuń
  3. Taki kapitan mógłby zamieszkać w naszej łazience :) Antek miałby się czym bawić podczas kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie za 100 punktów - czy statek i rybki faktycznie pływają ? czy wywracają się lub opadają na dno ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statek pływa - nie zatapia się- no chyba, że wlejesz do niego wodę ;D Jeśli chodzi o rybki, to ta ze szczoteczką owszem topi się, chyba dlatego, że jest cięższa, reszta rybek utrzymuje się na powierzchni wody ;) Fajne to!

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się ten statek a mojemu synowi spodobałby się pewnie jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehhee - i mi się podoba. Antek się ładnie bawi, a ja mogę zrobić demakijaż, nałożyć maseczki, kremy i inne cuda w tym czasie ;)

      Usuń
  6. Mamy zestaw do zabaw w piasku od B.Toys i jestem w nim zakochana, podobno to plastik w najlepszym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia a który zestaw macie? Chcę kupić coś właśnie do piasku fajnego, bo póki co mamy zestaw za 4,9zł z kiosku ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty