Kłosy zbóż.


 Pamiętacie posty, gdzie pisałam, iż przewijanie Antka z użyciem otulacza, to wielkie wyzwanie?!  Dalej tak jest. Kręci się, wierci, gmera tymi nóżkami na prawo i lewo, miętosząc mi przy tym cały wkład z otulacza... No ale nie poddaje się, bo ten rodzaj wielorazówek jest o tyle fajny, że wymieniam wkład, a samej pieluchy mogę używać kilka razy...
Tylko trzeba mieć ten r e f l e k s .
Co jakiś czas przeglądam firmy z wielorazówkami, by szukać nowych, pięknych wzorów, czy fajnych wkładów. Ostatnio trafiłam na stronę bobomio.pl a w niej na otulacz w kłosy <3



No piękny jest taki, że napatrzeć się nie mogę - tak wiem, to chyba choroba, mąż powinien mnie wysłać na leczenie z powodu podniety na punkcie wielo. 
Ale to, że jest piękny to jedno, a drugie to funkcjonalność. Ludzie! Wkład jaki wybrałam do tej pieluchy, mocuje się na napy! Tak, na napy!



Jest mega chłonny, mocowany na specjalne napy, dzięki czemu " trzyma się" swego miejsca i Antkowe stópeczki nie są w stanie zmienić jego położenia podczas zakładania. Rany Julek, jaka to wygoda. Cyk, cyk i przypięte! <3

Do zamówionych wkładów i otulacza otrzymałam myjkę bambusową. Całkiem to fajne. Delikatna i szybko schnie, a do tego wygląda ładnie ;) Jest antygrzybiczna, antybakteryjna i nie daje odczynów alergicznych.



Otulacz to oczywiście One Size, więc posłuży i Antkowi i w przyszłości jego sister or brother. Mocowany na napy, z gumeczkami przy nóżkach. Szybko schnie, pięknie wygląda i cieszy me oko.












Pieluchy GroVia od Bobomio.pl

Komentarze

  1. Anonimowymaja 08, 2015

    Zabije Cię! Przez Ciebie zaczęłam pieluchowac wielo i za chwilę zbankrutuje! Przecież te kłosy są zajebiste! Muszę je mieć, no muszę je mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzór :)
    Podziwiam matki, które decydują się na takie pieluchowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic takiego ;) Tak się wydaję, a po kilku dniach staję się to rutyną ;)

      Usuń
  3. Podziwiam cię:) Ja nie mam tyle cierpliwości, żeby pieluchować w ten sposób. Chcielibyśmy już zakończyć etap pieluszek, ale mały jest chyba jeszcze za mały:) 11 miesięcy, nocnik kupiony, ale on z nocnika ucieka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi ;) Jednak nie jest to jakiś wielki wyczyn.. owszem czasem jest więcej zachodu, jak się trafi kupka, czy pogoda nie rozpieszcza i nie mają te cuda jak schnąć ;)
      My też mamy nocnik od 12 miesiąca, a dopiero od kilku dni czasem się na niego załatwi. Zobaczymy, na wszystko przyjdzie czas ;)
      Buźka!

      Usuń
  4. Ostrzegam lojalnie - wełniane otulacze są najlepsze z najlepszych, nie próbuj, bo popadniesz w jeszcze większe uzależnienia ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. jako że nie mogę wyleczyć niuni krostek mimo zmian firm pampersów tak mocno się nad tym zastanawiam ... mam 3 sztuki ale to mało ... za małooooooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabina może kup używane na początek. Lenka jest mała, więc pieluch trochę potrzebujesz jednak... Napisz na priv jak masz pytania ;*

      Usuń
  6. Jaram się tymi kłosami, jak nie wiem! : ) Gdy wielopieluchowałam starszą córkę, GroVia nie była tak ogólnodostępna w Polsce, a teraz tylko czekam na odpowiedni moment (wypłata, ach wypłata), żeby te kłosy dołączyły do najnowszej wyprawki :))

    A sklep bobomio.pl bardzo spoko, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bobomio rewelacja! Mam wrażenie, że tam każdy produkt to strzał w 10tkę ;)
      Kłosy <3 daj znać jak będą u Was i pokazuj fotki <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty