Inspiracje na Dzień Dziecka.







Dzień dziecka się zbliża, a więc i prezenty będą.  Staram się nie przesadzać z ich ilością i zwykle stawiam na książki, a rodzinę informuję czego nam potrzeba.  Idzie sezon letni, więc szukam czegoś ciekawego i kreatywnego do piasku, co nie zajmie dużo miejsca w moim małym koszyku w wózku i będzie lekkie. Myślę również nad szczoteczką do zębów Oral-B oraz o Wagonikach z serii Tomek i Przyjaciele, ponieważ to ulubiona bajka Antka.
Coraz częściej zaczyna mi się podobać forma spędzania tego dnia w rodzinny sposób. Prezentem jest wtedy bilet do kina, zoo, wesołego miasteczka czy też wspólne zabawy w Aquaparku. Minus tylko taki, że stało się to dość powszechne i w tego typu miejscach panuje wielki tłok. Myślę, że na przyszły rok postawimy na taką formę prezentów ;)
Jest jednak na rynku tyle cudowności, że gdybym tylko miała większy metraż, to zapewne wiele z nich znalazłoby się u nas w domu. A może zacznę sprzedawać, stare zabawki, a zastąpię je nowymi? Kto wie, kto wie!
Poniżej przedstawiam Wam pomysły na prezenty. Część produktów mamy, część chcielibyśmy mieć. Cenowo wybierałam dość przystępne produktu, od 30 zł w górę. Może coś Was zaciekawi, może znajdziecie inspirację na nadchodzące święto.















Komentarze

  1. Dla naszych dzieci to jeszcze pomysłu nie mam, Chrześniak (mój) nr 1 z rodzeństwem dostaną mega-kolorowanki (każdy po jednym) oraz coś do ich malowania. Chrześniak nr 2 (nasz wspólny, jedynak) dostanie między innymi piżamkę z Bon Prix udającą mundur policjanta i książeczkę do kompieli. Maleńka Chrześniaczka nr 3 (Tomkowa, dopiero chrzciny będą) dostanie ciuszki i gryzako-grzechotkę.
    Ale dla Hali i Marysi to nie wiem - problem taki, że już wiele mają... Chociaż marzą mi się książki z serii Poczytaj mi mamo, te zbiory oczywiście - na raz jednak to dość znaczny wydatek, więc może chociaż księga piąta... Tak sobie myślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu na tą serię jest promocja teraz -20% w wydawnictwie - http://nk.com.pl/klasyka/4/kategoria.html
      A na inne książki tego Wydawnictwa, na allegro masz -50% - http://allegro.pl/listing/user/listing.php?bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-2-dz-0113&order=m&search_scope=userItems-4260383&string=Dzie%C5%84+Dziecka&us_id=4260383

      Może coś Ci wpadnie w oczko ;)

      Usuń
    2. Ooo! Koniecznie zobaczę!

      Usuń
    3. Zamówiłam i przepadłam, bo pewnie jeszcze kiedy indziej też zamówię... dzięki za cynk ;)

      Usuń
    4. ps. O matko, jak ja napisałam "kąpiel" wyżej - wstyd mi! I jeszcze bardziej za te błędy, których nie widzę.

      Usuń
    5. Nie ma za co! :-* nie ma wstydu. Ja jak pisze szybko to też wielkie błędy robię :-)

      Usuń
  2. A ja się główkowałam nad prezentem dla męża chrześniaka ;) Dzięki za podpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas to tylko lego wchodzi w gre:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty