BonBonBaby - zestaw majowy.






Boxy dla mamy i dziecka są już z nami od kilku ładnych miesięcy. Jednak Box majowy cieszył mnie najbardziej. Może dlatego, że to piękny miesiąc. Moje urodziny, imieniny, dzień matki, urodziny taty, urodziny teściowej, weekend majowy... No piękne 31 dni!




W boxie zawsze znajdę coś co mnie urzeknie.. Tak jak ta drewniana zabaweczka oraz śliniaczek.  Prostota, a jakie praktyczne. Dodatkowo kosmetyki. Dla mamy i dziecka. Po równo ;)




Pomysłów na bonbonbaby jest mnóstwo. Można zamówić go na prezent, może świeżo upieczona mama sama wykupić sobie pakiet by co miesiąc dostawać box niespodziankę.  Może świeżo upieczony tata, wykupić swojej żonie magiczne pudełko.  Możliwości jest wiele, a uśmiech obdarowywanej bezcenny ;) Polecam!


Tymczasem ja już przebieram nogami, myśląc o tym co tam znajdę w boxie czerwcowym ;) 
A Ty? Może skusisz się i również z niecierpliwością poczekasz ze mną na pudełeczko?

Komentarze

  1. Anonimowymaja 20, 2015

    Nienawidzę niespodzianek! Takie pudło by mnie wkurzało... nigdy nie wiem co dostanę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej to ten box co mówiłaś mi ostatnio? Myślałam, by Baśce sprezentować.. za tydzień ma termin, więc taką serię pudełek. Da się załatwić je na 3 miesiące, czy to tylko na dłuższy czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Pati to to. Jasne. Możesz zamówić na 1 miesiąc 3,6 ;) Myślę, że Basi będzie bardzo miło ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty