Pokój Antka część pierwsza.




Ponieważ zmian troszkę było w pokoju Antka, podzielę wpis na części.
Dziś o niby małej, a jednak wielkiej zmianie.
Jeszcze jako narzeczeństwo staliśmy się posiadaczami Ikeowskiej sofy Beddinge.
Stelaże nie wytrzymały próby czasu i skrupulatnie musieliśmy je wymieniać, a ostatnio nawet spawać.
Łóżko duże, wygodne, fajne ale.... No właśnie " ale".  Ikea początkowo miała wiele pokryć na Beddinge, wiele kolorów model. Wielkim plusem ( zwłaszcza przy dziecku) jest fakt, że pokrycie można zdjąć, wrzucić do pralki, wyprać i założyć ponownie, świeże i pachnące. Jednak problem pojawia się, kiedy Ikea znacznie ogranicza produkcje nowych pokryć, a stare nie pasuje już do nowego wyglądu pokoju...
Ja to jestem impulsywna... jak już robimy remont, to wszystko ma być cud, miód. Tak więc pierwsza myśl " wywalić", " pozbyć się", " wyrzucić za okno i udać, że to nie moje".  Jednak później zaczynam myśleć... a, że jestem córką księgowej, zaczynam kalkulować.. stelaż tyle i tyle, skrzynia tyle i tyle, materac- kosmos cena, pokrycie... i żal mi się robi i serce mnie boli... Zaczynam kombinować, szukać, wertować internet.
I nagle serce zaczyna szybciej bić, a ja nie mogę usiedzieć w miejscu. Mam, znalazłam, jestem boska, zajebista i w ogóle najlepsza.. Dumnam i szczęśliwa.
A wystarczyło tylko wejść na allegro, gdzie znalazłam firmę DAGRA ( można u nich składać zamówienia również na ich stronie Dagra.pl).  Właścicielka firmy, zauważyła, że oto Ikea zapomniała trochę o swoich klientach i zaczęła kobiecina sama szyć nowe pokrowce na ich łóżka.
Do wyboru do koloru!
Jeśli macie łóżko beddinge/ exarby/ ektorp , szukacie pokrowce na fotele ektorp/ jennylund, na podnóżki bromma oraz poduszki do beddinge jesteście w domu!
Ja wcześniejsze pokrycie miałam w kolorze zgniłej zieleni. Jak wiecie lubuję się w bieli  i kolorach pastelowych ( tylko nie wiedzieć czemu w dużym pokoju mamy ciemne meble!!!!) Pokój Antka to białe meble, jasno- pastelowe żółte ściany i dodatki. Gryzło mi się strasznie to łóżko...zobaczcie sami.




Ale nastał ten dzień, kiedy zawitał kurier z moim nowym , pięknym, beżowym pokrowcem do Dagra.
Teraz jest piękne, idealnie i wszystko nabrało wyglądu.




Praktyczna kieszonka po obu stronach. W sam raz na książkę, piloty, chusteczki - co tylko chcecie!



Całość oczywiście łatwo się ściąga, wrzuca do pralki i wyciąga świeżutkie i pachnące( 40 stopni, nie wybielać, nie prać chemicznie).


Pokrowiec jest pikowany z trzech warstw tkaniny, co pozwala dobrze dostosować się do to materaca.
Materiał jest bardzo miły i przyjemny w dotyku.
Cieszę się ogromnie, bo nie pozbyłam się praktycznego mebla, a nadałam mu nowe życie i wygląd, wytrwale szukając rozwiązania ;)



Pokrowiec Beddinge - Dagra
Poszewka w gwiazdki - Dolly shop
Poduszka Ptaś- Kalamati 
Kosz na zabawki - Natali
Jeździk- Twistcar
Drewniany napis Antoś - Sklejaki
Liczy pieski- Nasza Księgarnia

Komentarze

  1. Ten nowy pokrowiec wygląda na lepszej jakości niż ten z Ikea. Tak jest w rzeczywistości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak uważam. Jest mniej elastyczny, przez co nie wyciąga się przy siadaniu, skakaniu... nie deformuje się jak tamten.. Ten 1 był poddatny za bardzo i co chwilę musiałam go poprawiać, bo wyglądał jak niedbale położona narzuta.

      Usuń
  2. Ja też uważam, że nowe pokrycie wygląda nawet lepiej niż oryginalne :-). Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na dalsze odcinki Antkowego pokoiku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaa! jesteś zajebista!!! Mam inne łóżko z Ikea, z potarganym pokrowcem, a W niebieskim sklepie raptem dwa nowe pokrycia są.. porażka.. Łóżko super wygodne i jest takie obdrapane, bo te pokrowce co mają na stanie nie są w moim stylu. A tu widzę tyle cudowności! Niech no tylko chłop wróci do domu i zamawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obrastam w piórka... choć tak naprawdę cała ta "zajebistość" nie mnie się należy ;)

      Usuń
  4. Zmiana super. Pokój od razu inaczej wygląda, tak 'lżej' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden pokrowiec a jaka zmiana:) Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda super! Zastanawiam się nad podobnym zestawem do pokoju mojej 3-latki, ale trochę się boję tego jasnego koloru. Próbowałaś już może prać po jakimś przypływie radosnej twórczości Antosia? ;-) Schodzą malunki czy zostają na amen?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schodzą. po czekoladzie i długopisie zeszło :-)

      Usuń
    2. Great! Zamawiam próbki :D

      Usuń
  7. Jaka cena pokrowca i na jakiej stronoe można zamówić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty