Kwietniowa edycja Bonbonbaby!




Kwiecień zaczął się dla nas baaardzo miło. Mimo deszczu za oknem, wiosna i radość zagościły w domu wraz z boxem od bonbonbaby.
Dla mnie miłe jest to, że po otwarciu paczki, nie mam niedbale porozrzucanych produktów, a pięknie zapakowaną zawartość. Tak niewiele trzeba, kawałek wstążki, ozdobnego papieru, a wiemy, że ta druga strona o nas dba i nas szanuje.



Jak działają boxy przeczytacie Tutaj, ja pisałam już o pierwszym boxie, kilka tygodni temu. ( tutaj)




Ciekawe puzzle dla Antka, którymi bawi się cały czas ( tworzy z nich kostkę i rzuca jakby to była piłka.)  Krem do rąk na moje zniszczone dłonie i żel do ciała i włosów dla całej rodziny  to hity tej paczki!  Dodatkowo bardzo cieszy mnie comiesięczna prasa, którą otrzymuję wraz z boxem. Trochę edukacji, nowych, odkrytych gadżetów, ciekawe artykuły i ten czas dla siebie, z gazetą. 
Tu lubię.


A pudełko w tym miesiącu wykorzystane na organizer pieluszek wielorazowych <3


Komentarze

  1. A Ty znowu kusisz tymi cudownymi pudełkami! Chyba muszę porządnie z meżem pogadać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogadaj koniecznie! Takie pudełko niespodzianka <3

      Usuń
  2. I za każdym razem są inne produkty tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Firmy mogą się powtarzać ale produkty otrzymujesz różne ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty