ByShop!

Jestem typową kobietą.
Kocham buty ( choć bardziej inwestuje w te sportowe niż eleganckie) i torebki.
Zwykle moja torebka miała pomieścić portfel mój i męża, klucze, kalendarz, kosmetyczkę i w sumie na tym się kończyło. Zazwyczaj jednak wybierałam duże torby, bo lepiej się w nich odnajduję, niż w małej- napakowanej klamotami kopertówce ;)
Wszystko zmieniło się odkąd została matką. Torebki stały się za małe, z niewystarczającą ilością kieszonek, przegródek, schowków.  Zainwestowałam nie małe pieniądze w dwie torebki. Jedna rozpadła mi się po 2 miesiącach - nie wytrzymał pasek, druga ( kremowa) nie dała się doczyścić z Antkowych paluszków, a materiał wewnątrz popuścił w szwach.  Byłam wściekła, bo obie torebki kosztowały ładnych parę stówek!!!!!
Przed kolejnym wyborem, postawiłam na inne mamy. Zaczęłam przeglądać fora, czytać posty na blogach, gdzie mamy opisywały dane torebki. Takim sposobem trafiłam na moje C A C U S Z K O!




W ByShop znalazłam piękny model i torebkę polecaną przez wiele mam. Mowa tutaj o Torebce Skip Hop Duo, specjalna edycja.



Torby do wózka, które miałam wyglądały dość jednakowo. Produkowane na jedno kopyto. Nie było szans by używać ich  codziennie ( bez wózka ofkors), bo wyglądały nijako. Te, które miałam ( nie wózkowe) nie były praktyczne do wszelkich potrzeb matki. 
Żałuję, że wcześniej nie wpadałam na pomysł by poszukać opinii na temat torebek, zaoszczędziłabym kasę ( którą zapewne wydałabym na buty <3) .
  W tym cudeńku, mamy tyle skrytek, że głowa mała! 11 kieszonek!  J  E D E N A Ś C I E !!!!
Dwie kieszonki z przodu, na magnes. Trzymam w nich telefon, chusteczki, żel antybakteryjny, pomadkę, smoczek.
Dwie kieszonki po bokach - specjalne na napoje, butelki. Ja trzymam w nich niekapek Antka.
Z tyłu kieszonka, nie zamykana, z przewijakiem( w komplecie) , ja trzymam tam również woreczek Pulowy na brudne pieluszki.
Pierwsza kieszonka na zamek, płytsza ( gdzieś do połowy torebki), na ważniejsze rzeczy. 
Druga kieszonka na zamek, na całą szerokość i długość torebki. Posiada wewnątrz dwie przegródki, układam w nich pieluchy wielo i chusteczki. 

Torebkę możemy nosić na ramieniu( pasek możemy wypiąć), trzymać w dłoni, bądź zapinać do wózka, dzięki specjalnym uchwytom.
Powierzchnia torebki jest laminowana, dzięki czemu, nie przemaka, a jej czyszczenie jest ekspresowe. 



Znacie? Lubicie? Który model Wam przypadł do gustu?
Odsyłam Was poniżej  do sklepiku;)




Komentarze

  1. Bardzo fajna ta torebka. Właśnie szukam czegoś ładnego kobiecego, ale przy okazji funkcjonalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ją i polecam !

      Usuń
    2. Dokładnie tak! Szukałam czegoś, co będzie ładne i praktyczne. Czegoś co nie ma elementów "słodkich misiów itp" oraz gdzie jest dużo przegródek i kieszonek! A no i sprawa laminowanej powierzchni zewnętrznej - CUDO!

      Usuń
  2. Świetna torba #potwierdzoneinfo ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, mogłam dodać, że Ty jako 18latka i Twoje koleżanki jesteście nią zachwycone i chcecie takie mieć do szkoły! O! jakie praktyczne!

      Usuń
  3. Super! I cena nie jest straszna, jak pomyśleć, że taka jest praktyczna i porządna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Pierwsza torebka kosztowała mnie 180zł i rozwaliła się szybko, druga kosztowała ponad 200 ( z wysokiej półki- po fajnej przecenie) i jasny materiał barwił się od ciemnych bluz i jeansów. Więc inwestując te ponad 250zł w tą torebkę, zaoszczędziłabym kasę, a miałaby mega praktyczny produkt ;)

      Usuń
  4. Ale ten sklep ma cudowności!!! Już wiem gdzie zrobię zakupy na dzień dziecka! Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradź koniecznie, co kupiłaś/ wyszukałaś u nich- na dzień dziecka. Może i ja się skuszę ;)

      Usuń
  5. fajne te torby i fajny sklep. Akurat urodizny mam niedługo to może męza namówię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Dpbry pomysł! Wyślij męża na mój blog i pokaż mu ten post ;)

      Usuń
  6. To już kolejna pozytywna opinia o torbach skip hop, którą czytam, chyba się na jakąś skuszę :) Też mam problem ze znalezieniem torby, która sprawdzałaby się i na spacerach z dzieckiem, i solo :) A ta wygląda pięknie i jest funkcjonalna

    OdpowiedzUsuń
  7. 11 kieszonek!! Magia!!:) Sama jestem na etapie poszukiwania torby, bo mam wrażenie, że na spacery zabieramy coraz więcej rzeczy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty