Wiosna!

Na wstępie mała adnotacja do ostatniego postu.
Dostałam od Was wiele prywatnych wiadomości do mojego ostatniego postu.
Wielu czytelników dziękowało mi za  dobry tekst, niektórzy pisali, że nie ma nic złego w markowej odzieży, drogich zabawkach.
Postanowiłam dopisać małe sprostowanie, bo mam wrażenie, że niektórzy źle zrozumieli mój przekaz.



Tu nie chodzi o to, że moje dziecko nie będzie chodziło w markowych ciuchach, czy bawiło się zabawkami znanych firm.
Tu chodzi o fakt, że nie chcę by marka i jakaś metka liczyła się dla Antka.
Tu moja, Arka, rodziny rola by nauczyć go cenić siebie, a nie rzeczy materialne, które raz są, a raz ich nie ma ;)


Piękny dziś dzień był.
Słońce, plac zabaw i Antek, który był W S Z Ę D Z I E!
Trzeba mieć oczy dookoła głowy. 
Zaczęło się ale jest cudnie!





Zjadłabym !

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty