Pupusowo!


Rozkochałam się na dobre, a pomogła mi w tym jeszcze bardziej piękna pogoda za oknem.
Nie zdajecie sobie sprawy, ile radości może sprawiać rozwieszanie tych pięknych otulaczy, kieszonek, wkładów.
Delektuję się tym niczym pobytem w Spa... tak wiem oszalałam.. ale to cudowne uczucie.
Dziś słów kilka o zestawie od firmy Pupus.
Otulacz w wozy strażackie z podwójną gumką to jeden z moich ulubionych otulaczy.
Jest doskonały.
Podwójne gumki to super rozwiązanie - idealnie podtrzymują wkład, pięknie układają się na udkach i nie pozwalają na przeciekanie. Opinają dupeczkę szczelnie ale nie za mocno.


Muszę dodać również, że jest to jedyny otulacz  i wkład ( który opiszę za chwilę) , który po pierwszym praniu i pierwszym użyciu mi nie przeciekał. Zresztą do tej pory kiedy zakładam ten otulacz i wkładkę wiem, że " jesteśmy bezpieczni".





Otulacz mamy OS czyli od 4 kg do 16kg i regulowany jest tradycyjnie na napy - dwurzędowo.
Szybko schnie, materiał jest trwały i solidny. 
Wkładkę lokujemy w specjalną kieszonkę, która jest z przodu otulacza, dzięki niej wkład nam się nie przesuwa.


I teraz HIT.
O Boże, jakie to cudo jest!
Mega chłonne - mam wrażenie, że jakbym wsadziła w nią Antka to pół dnia by wytrzymała. 
Zwykle zmieniam pieluszki co maks 3 godziny, jednak TA wkładka nigdy jeszcze nie była "bardzo przeciążona", tak więc jej możliwości są zdecydowanie większe. 
Ze względu na mega chłonność, zakładam ją na drzemkę Antkową i spacery by mieć pewność, że przecieków nie będzie.


Wpasowuje się idealnie w otulacz każdej z firm który posiadam, tak więc jeśli chcecie dokupić jedynie wkłady, nie musicie obawiać się, że jest dostosowana tylko do oryginalnych otulaczy.
Posiadam dwie takie wkładki i muszę dokupić jeszcze dwie, bo są moim ulubionym zestawem do otulaczy. 
Pupus w swojej ofercie ma wiele pięknych otulaczy, kieszonek, boskich wkładów.
Znajdziecie tam także wiele innych cennych produktów, dlatego odsyłam Was do SKLEPU.
Zostawiam Was z tymi wspaniałymi Eko produktami, a sama zakładam Antkowi wozy na pupeuszkę i leci na plac zabaw!


Komentarze

  1. Muszę się przekonać do tych wielorazówek! Przecież one tak ładnie "dekorują" tą małą pupeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób polecało mi ta firmę ale jeszcze nie mamy nic od nich. Chyba pora zrobić tam zakupy. Na początek zacznę od wkładek, które tak zachwalasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eve Milenna - Super to wygląda, przyznam nigdy nie stosowałam i mało wiem na temat tego gadżetu a widać ze zapowiada się super.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty