Mama sobie poczyta.






Wybrałam poniższą książkę z myślą o Antku, ale nie wzięłam chyba pod uwagę kilku rzeczy
- miękka okładka
- brak interesujących go aut.
Bardzo dobrze się stało, bo sama zaczęłam ją czytać,
Poczułam się jak dziecko.. śmiałam się w duchu i w głos i nawet nie wiem kiedy przeczytałam ją całą od deski do deski.
Książka z humorem, przesłaniem, pełna dobrych wzorców.
Książka, którą myślę, że polubi każde dziecko.
Pełna fajnych ilustracji, sytuacji, zdarzeń.
Za kilka lat, wręczę ją Antkowi, choć mam nadzieję, że nie będzie się on bał dentysty i będzie zawsze dbał o swoje piękne, małe ząbki!




Chyba tak samo wyglądamy z Arkiem, jak Antek przesadzi z zachowaniem. ;D


Mam wrażenie, że moje myśli tak krzyczą z przerażenia, kiedy sama wchodzę do gabinetu stomatologa. Przeraża mnie ten zawód, chyba bardziej niż sam poród. ;)









Książkę znajdziecie w Wydawnictwie Nasza Księgarnia, aktualnie w promocyjnej cenie za jedynie 19.90zł!

                                                                                                                                                                               

Komentarze

  1. Mnie zastanawia skąd ten ogólny lęk przed stomatologiem? Myślę, że oni sami są sobie winni. Po co toczą dyskusje z nami kiedy my im nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie niszczy jak zadaję mi pytania podczas gdy mam w buzi jej palce i mace urządzeń ;D

      Usuń
  2. OOOO i mam pomysł na święta dla chrześniaka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki Antka wbiły mnie w fotel haha :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty