Kadry z życia.




Sezon na place zabaw się zaczął, jednak kiedy z domu wyjść nie będzie można, piasek kinetyczny nas poratuje ;)




Mąż o mnie dba ;)


Cieszą me oko każdego dnia!


Nasz codzienny zestaw, a skóra i tak w opłakanym stanie ;(


Pijemy od tygodnia. Dzień w dzień. Pysznie i zdrowo. Jestem zachwycona!



Moje szczęście złote, które mnie bije, gryzie i całuje jednocześnie.


Torebka od BY SHOP zachwyca mnie cały czas. Wreszcie mam właściwą torebkę z właściwą ilością kieszonek, przegródek, schowków! Dla matki to skarb!


Góralek- prezent na Święta Wielkanocne, no ale nie wytrzymaliśmy.... 
Dwa guzy już nabite.




Tęskniliśmy bardzo za spacerkami. Choroba wreszcie odpuściła i pozwoliła nam cieszyć się słoneczkiem.


W pięknym prezencie ślubnym kawunia smakuje najlepiej!


Komentarze

  1. kinetyczny piasek? Czego oni już nie wymyślą haha :)
    filiżanka piękna! nie widziałam jej :(

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas piasek kinetyczny to nieustanny hit. Nie ma dnia, byśmy się nim nie bawili :-). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale już za wami tęsknię ;)
    Piękne pogody macie,
    Filiżanka cudna, góralek piękny,
    Syn jaki duży aleee sie zmienił, ciocia by nie poznała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się jeździ na rowerku :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten Wasz chłopczyk! Jak mu idzie nauka jazdy? :)
    U nas Ziaja azs była super przez 3 tygodnie, potem zaczęło podrażniać, córka wyła po posmarowaniu wyskakiwały zaczerwienione plamki... Oilatum, emolium też nie dla nas. Mamy za to fajne nowości, polecam panią dr Kołakowską, przyjmuje na ul. Oświecenia w z-cach, znacie? Bardzo nam pomogła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy znamy. :-) Jakie nowośc? Podziel się! :-) :-)

      Usuń
    2. Znamy znamy. :-) Jakie nowośc? Podziel się! :-) :-)

      Usuń
    3. szampon a-derma do stosowania raz w tygodniu (tak kąpiemy od dawna), woda do przemywania, preparat do kropienia skóry głowy, maści robione jedna antybiotykowa, druga witaminowa i jeden steryd i syropek na gorszy czas..
      Dla nas to pierwszy lekarz który nie robił problemów a wręcz zalecał badania na pasożyty. Najważniejsze że dziecię naprawdę odżyło, skóra jest super, od kilku dni żadnych świądowych wieczornych ataków. Pani dr wcale nie stwierdziła AZS, zaleciła szukanie przyczyn.

      Usuń
  6. Na mojego Aleksa od samego początku fantastycznie działa Babydream, żadnych podrażnień :) Za to płyny dla dzieci od Avonu czy Oriflame porażka dokumentna...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty