Eko eko eko ecodidi!


Takiej kieszonce mówię zdecydowane TAK!


Jeszcze niedawno myślałam, że tylko otulacze będą u nas numero uno. Myliłam się. Otrzymałam dwie kieszonki od Ecodidi i zmieniłam swoje zdanie całkowicie.  Oczywiście z otulaczami jest taki plus, że jak nie zabrudzi się on i nie przemoczy, to po wyjęciu zużytego wkładu jest on gotowy do ponownego założenia. Z kieszonkami tak nie ma, choć przyznam się bez bicia, że jak zabrakło mi w dzień, pieluszki, to włożyłam do kieszonki wkład,  i wykorzystałam ją na zasadzie otulacza. Była to godzina 18, moje wszystkie wielorazówki były szykowane do prania, a potrzebowałam założyć coś na dupeczkę Antkową. Nie było już otulaczy, a z kieszonek właśnie ta poniższa w Auta została "prawie sucha" więc nie myśląc wiele, stwierdziłam, że do czasu kąpieli ( 19.30)  powinna dać radę. I dała ;)


Pieluszki wykonane są z PULu  i obie posiadają system coolmax, który zapewnia uczucie suchości przy pupie. Wybrałam rozmiar tradycyjnie OneSize, który pozwala na regulację wielkości pieluszki.  Wzory są bardzo wyraźne, żywe i kolorowe, co cieszy mnie ogromnie, bo ja to gadżeciara  jestem i " zwykła" pielucha by mnie nie zadowoliła. Musi być bajeczna!



Do tych pieluszek wkładam dwa wkłady od Ecodidi. Jeden długi i jeden krótki. Ten dłuższy zwijam na pół i do środka wkładam mniejszy wkład. Dzięki czemu, tworzą się 3 warstwy materiału. Taki system pozwala mi mieć pewność, że pielucha wiele zniesie. ;)





Pieluszki mimo, iż posiadają warstwę więcej niż otulacze( które również ecodidi ma w swojej ofercie) schną równie szybko. Ta jedna warstwa więcej jest tak cieniutka, że szczerze mówiąc niemal na równi schnie mi czasowo. 


<3<3<3<3<3



Chciałabym również napisać kilka słów o uprzejmości właścicielki firmy Ecodidi. Doradza Ona, podpowiada i  daje wskazówki. Jest szalenie miłą i sympatyczną osobą z którą można dojść do porozumienia bez żadnego problemu i w każdej kwestii!


Komentarze

  1. My nie mogliśmy na początku korzystać z pieluszek wielorazowych, bo wszystkie rozmiary zaczynają się dopiero od 3 kg. A Krzyś po miesiącu, kiedy wychodził do domu ważył 2260. Dodatkowo wcześniaki są chudsze przez co bałam się, że nie będą one dobrze przylegać. A potem jakoś tak już wrosłam w jednorazówki. Ale na pewno wybierzemy kieszonki przy odpieluchowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość mam poleca otulacze i tetrę do środka przy odpieluchowaniu. Bo kieszonki głównie robi się tak by ta warstwa stykająca się z pupą dawała uczycie suchości ;)

      Usuń
  2. Statki kosmiczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne pieluszki. Może i my jakieś przetestujemy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak to jest z praniem? często pierzesz? ile na dzień musisz mieć pieluch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie mam ich dużo więc piorę codziennie w 30-40 stopniach. Raz w tygodniu w 60-90 - wtedy zwykle dorzucam ręczniki do prania ( a pieluchy wcześniej wrzucam na 10 minuty cykl). na dzień różnie to jest,. zależy ile Antek danego dnia je i pije. Czasem idzie mi ich 6, a czasem 10 ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty