Biblioteczka Antka część piąta!


Babaryba znowu mile zaskakuje. Powinnam kupić sobie nową półkę na książki i stawiać tam tylko i włącznie ich pozycję.. Mam wrażenie, że po którą z książek nie sięgnę, będzie hitem.
Auta- pokochał Antek- książka w dużym formacie, sztywne kartki, piękne ilustracje. Można puścić wodzę wyobraźni i zacząć wymyślać opowiadania, historię, scenariusze. To lubię!
















Kto prowadzi?- Nauka angielskiego, opowiadanie, nauka zwierząt w jednym.  Tak mało trzeba by połączyć tak dużą dawkę informacji w kilku stronach.  Przejrzysta i czytelna - bardzo ładne wydanie.







Liczę do 100-  nauka liczenia, połączona w opowieść. Matematyka w formie zabawy wydaje mi się fajnym pomysłem. Od dawna uważałam, że tak właśnie powinno się uczyć tego przedmiotu. Na przykład wymyślanie piosenki ułatwiającej zapamiętywanie mnożenia przez 9 (!!!) ;D



Pupy - moja ulubiona pozycja!  Poznajemy tutaj zwierzęta od.... no hmm.. pupy strony.
Dziecko dostrzega, różnicę miedzy zwierzętami. Jedne mają ogon, jedne mają czerwony zadek, inne nie mają go w cale.  Lubię i sama podczytuję sobie ukradkiem ;)









Książeczka o małej Kasi spodobała się Antkowi, być może również dlatego, że sam ma szmacianą, czarnoskórą laleczkę. Mała Kasia nie może znaleźć swoje ukochanej lali, przez co cała rodzina i bliscy są zaangażowani  w jej poszukiwania. Noo.. łącznie z Antkiem, który podczas czytania szuka swej lali w pokoju ;D 






Komentarze

  1. Ja myślałam, że Zosia nie będzie przepadała za książkami z autami a ona jak poprosi się ja aby przyniosła jakąś książeczkę zawsze przynosi te największe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas książka jak narazie ląduje w buzi wiktorii ;-) więc śmię twierdzić że każda jej do gustu przypadnie ;-) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja!!! My mamy z Babaryby "Auta" i "Na budowie" i są to jedne z ulubionych książeczek Hubisia. Oprócz tego Tulleta, ale na razie czekają na półce, aż Hubi trochę podrośnie. Teraz w planach mam zakup "Kto prowadzi?", bo jestem praktycznie pewna, że młodemu się spodoba. Ściskam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto prowadzi - bardzo mi się podoba, myślę, że Hubiś będzie zadowolony ;)
      Buziaki dla Was ;*

      Usuń
  4. W Autach fajne jest to, że potem dzieci same opowiadają historie patrząc na ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jada do nas ;) Dzięki Piękne ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty