Słodycze dla dzieci.



Wiele się słyszy ostatnio o szkodliwym wpływie słodyczy podawanych dzieciom.
Ja przyznaje się bez bicia, że czasem pozwalam na różne słodkości.
W domu ograniczam jednak te cuda, gorzej jest u dziadków...
Uważam jednak, że smak dzieciństwa to nie czekoladowy batonik wciśnięty w łapkę maluszka, a uśmiechy, zabawy z rodzicami, rodzeństwem, rówieśnikami.
Ponieważ, Antek już jakiś czas temu wkroczył w etap, gdzie je to samo co my, zaczynam gotować i piec zdrowiej.
Stąd pomysł na zdrowe ciasto bananowe, które mój duży chłopczyk pokochał ogromnie.







Ja dałam jeszcze łyżeczkę prawdziwego kakao.












Polecam!
Smacznego!


ps. Dla przypomnienia.

Komentarze

  1. polecam za fb funpage "BLW PRZEPISY",swietna inicjatywa - internetowa ksiazka kucharska z przepisami dostosowanymi do malych brzuszkow. i najwazniejsze - meega zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło rozpuszczone czy w jaki sposób? I czym to wszystko mieszasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miękkie. Łyżką. Ciasto ma wyraźne grudki z banana i masła :-)

      Usuń
  3. Dziadkowie - w sumie są po to by rozpieszczać- ale z głową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Najważniejsze, by robili to z głową oczywiście ;) Póki co nie mamy z tym problemu.

      Usuń
  4. maybe babylutego 05, 2015

    A moje dziecko je wszystkie słodycze i żyje.
    Wszystko dla ludzi w rozsądnych ilościach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten "argument" - wszytko dla ludzi, je i żyje.
      Oczywiście, że tak - jednak póki mam wpływ na to co je moje dziecko, chcę je chronić przed tymi " nałogami" ile się da. Sama należę do osób grubszych i wiem, jak później ciężko zrzucić kg i przejść obojętnie obok tego, " dla ludzi" batonika.

      Usuń
  5. Spróbuj koniecznie tego, co robiłam na święta - bezgrama cukru i z tłuszczem roślinnym! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty