Oczy pełne radości.




Oczy masz pełne radości, życia i niewinności.
Błękitne,duże, wyraźne i głębokie.
Patrzysz na świat tak lekko, tak ufnie z wielką ciekawością, zainteresowaniem.
Chciałabym pokazać Ci cały świat, nauczyć miłości i szacunku do świata, do ludzi.
Chciałabym przygotować Cię na zło jakie jest na ziemi, chciałbym Cię ustrzec przed nim, otoczyć barierą ochronną mojego ciała, jednak wiem, że musisz zasmakować i tych gorzkich, słonych łez.
Chciałabym by te Twoje piękne oczy pamiętały cudowne dzieciństwo jakie staramy Ci się stworzyć z tatą.
Dekorujemy je, przystrajamy, nadajemy pięknych barw, byś czuł się szczęśliwy i kochany.
Chciałabym byś pamiętał nas uśmiechniętych, czułych i radosnych.
Nic nie działa bardziej pobudzająco, niż Twój uśmiech i czułe słowo Mama.
Rozpływam się wtedy i zapominam o wszelkich smutkach, przykrościach i  problemach.
Patrz na mnie tymi błękitnymi oczami, a na pewno zobaczysz w moich oczach wielką miłość i radość, że jesteś, że Cię mam.
                                                                                          Mama. 



Komentarze

  1. Tak zapatrzony to tylko w Ciebie :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ oczyska.... śliczne dzieciątko ;) Muszę swojemu Synusiowi zrobić zdjęcia bo dawno nie robiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię zdjęcia nałogowo ;D co minutę normalnie ;)

      Usuń
  3. pięknie to ubrałaś w słowa !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda matka chce jak najlepiej dla swojego dziecka i chce je ochronic przed wszystkim co złe. Ja codziennie żyje w strachu o swoje dzieci i myslę o nich na każdym kroku, teraz tyle złego dzieje się wokół.A my przeciez tak mocno kochamy te nasze skarby, własnie za to, że są takie niewinne i słdziutkie. Uwielbiam robic zdjecia moim maluchom w nich można uchwycic wszystkie uczucia.
    To zdjecie jest urocze takie naturalne a jednak bardzo wyraziste.Słodki malec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ta ich niewinność czasem mnie przeraża.
      To Justynka do dzieła, wyciągaj aparat i pstrykaj raz dwa ;)

      Usuń
    2. Uwielbiam mieć aparat zawsze przy sobie, bo czasem w nieoczekiwanym momencie mozemy zrobić super zdjęcie ( nawet mi się zrymowało).

      Usuń
  5. W oczach dziecka rodzice widzą cały świat...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty