Książki, które czytamy część 2.




Prezenty-  lubicie je zapewne.
Ja również.
Zwłaszcza te bez żadnej okazji.
Bukiet kwiatów, małe ciasteczko z napisem "kocham", kosmetyk, książka.
Sama też lubię obdarowywać innych upominkami.
Arek to typ niespełnionego sportowca.
Koszykówka, siatkówka to była jego pasja.
Jego życie potoczyło się jednak troszkę w innym kierunku i obrał inną drogę w życiu.
Pasja i miłość do tego sportu jednak pozostała.
Kiedy w księgarni zobaczył książkę" Michael Jordan życie" jego oczy zaczęły błyszczeć, a ja wiedziałam już jak sprawić mu przyjemność.







"Przeżyliśmy coś niepowtarzalnego, mogąc oglądać Michaela Jordana – geniusza, który zmienił nasze wyobrażenie o NBA. Pozostanie to naszą pokoleniową radością i tęsknotą za zjawiskiem unikalnym.
Włodzimierz Szaranowicz, TVP Sport
Oglądać Michaela Jordana to jedno, wejść do środka jego głowy to drugie. Chciałoby się rzec: Michael Jordan napisał książkę o Michaelu Jordanie.  Kwintesencja doskonałej biografii.
Michał Górny, „MVP Basketball Magazine”
Korzenie. Korzenie Michaela Jordana. Nie mogłem się oderwać. 
Łukasz Cegliński, Sport.pl "


Radość z książki wielka. Arek w wolnej chwili czyta i opowiada mi różnie historię ze swoich czasów sportowych. Czytając bowiem, przypomina sobie mecze, treningi, emocje.


Ja przy okazji, zamówiłam sobie książkę " Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google"





Ciekawa książka, dająca trochę do myślenia. 
Pokazuje jak bardzo nie jesteśmy anonimowi w dzisiejszych czasach.
Jak pracodawca, kolega, koleżanka może wiedzieć o nas wszystko jeśli tylko mamy konto typu facebooku.  Jak wiele można wyczytać z naszych " polubień", postów, czy grup do których należmy.
Ciekawe i godne polecenia.



Komentarze

  1. Książki to najlepsze prezenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś kontuzja przeszkodziła mężowi w dalszej karierze?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty