Kocham do szaleństwa.

Kiedyś mi powiesz kim chcesz być
Zapytasz mnie o zdanie
A ja uśmiechnę się przez łzy
Czy jeszcze to zobaczę?
Kiedyś nauczysz się jak żyć
Pewnie dumna będę
A dziś po główce głaszcze Cię i chcę
Byś zawsze już był dzieckiem 


Kupimy rower za jakiś czas
Gdy chłopcem większym będziesz
A potem przygarniemy psa
Ty imię mu wybierzesz
Dzisiaj tak mocno trzymasz mnie 
Dziś jestem najważniejsza
A ja po główce głaszcze Cię i chcę
Byś zawsze już był dzieckiem...


                                        Anna Dąbrowska









T-shirt- SMYK
Spodnie - H&M
Paputki - Paputki ;D

Komentarze

  1. Właśnie, właśnie! Niech już nie rosną tak szybko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie! przecież dopiero go na ekranie usg widziałam takiego 3milimetrowego ;( a tu już ubranka na 92 nosi ;(

      Usuń
    2. To takie niewiarygodne jak nam na rękach dziecięcia rosną! Trzeba wypijać każdy łyk chwil do ostatniej kropelki i czerpać z życia jak z wyciśniętej cytryny! Czasem aż głowa boli, bo taki w niej wir :)
      Pogoda się poprawia i można by się na spacer wybrać, ale ta odległość... Asiu napijmy się nad tym uciekającym czasem wirtualnej kawy, ale Ty robisz! Taką piękną z pianką :*

      Usuń
    3. Oj Uleńko! Tak, tak!
      To idę robić ;) Słodzisz? ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty