Humble Bumble.

Strój dziecka do pewnego wieku, jest odzwierciedleniem tego co lubią jego rodzice.
Maluch nie ma wyboru, "prawa głosu" i ubierany jest tak jak podoba się to jego rodzicom.
My, jesteśmy z tych parentsów, którzy mają pewien typ modowy w głowie i tego się trzymamy.
Stawiamy na "dorosłe" ubrania, pozbawione misiów, kotów, uroczysz, przesłodkich piesków, krówek..
Oczywiście są wersje ubrań z misiami, małpami i innymi zwierzakami, które kupujemy - jednak jest to styl taki - którego nie powstydziłby się dorosły.
Sportowo, elegancko, na luzaka.
Styl mieszany ale w żadnym stopniu nie dziecinny.
Taka wersja mini - dorosłego.
W całym tym wypasionym stylu, wizerunku jaki tworzymy Antoniemu, był pewien problem.
Rajstopy.
Tak wiem, obciach, damskie, brzydkie...
Jednak zimą - to nasz numer jeden, zarówno po domu, jak i pod spodnie na dworze.
Odkryłam ostatnio fajny sklep Humble Bumble, który oferuje między innymi legginsy dla dzieci.
Legginsy to już dużo lepszy "dizajn" niż brutalne rajstopy.
Mimo, że z rajtami nie żegnamy się na zawsze, mówię zdecydowane TAK legginsiakom ;D




Legginsy przylegające do ciałka i przypominające  materiałem rajstopki
Fajne wzory - wybraliśmy model gwiazdki, choć podobały nam się jeszcze:

* Potworki



* Pirat


75% materiału z którego wykonane są legginsy to bawełna czesana.
Bawełna czesana - jest miękka bez zanieczyszczeń, idealna na letnie i zimowe wyroby. Doskonale nadaje się na dziecięce dzianiny. Czesanie to proces w którym bawełna jest pozbawiana zanieczyszczeń, węzłów, krótkich włókien - przez co osiąga się gładką i delikatną bawełnę.











Legginsy świetnie układają się na ciele dziecka, a po praniu zachowują swój dawny kształt i nie deformują się.
Jestem z nich bardzo zadowolona i  myślę do dokupieniu apaszki do kompletu.

Można kupować całe komplety w skład których wchodzą
2 pary skarpet, apaszka, legginsy.
Zestaw taki wychodzi oczywiście dużo taniej niż kupowanie każdego produktu osobno.





Wysyłka towaru jest ekspresowa, a na tą chwilę trwa promocja i koszty dostawy są darmowe.
Także polecam ;)



Legginsy- Humble Bumble
Paputki- Paputki
Kosz na zabawki- Natali

Komentarze

  1. Fajne, ale mój mąż spojrzał i mówi: będą mi się podobać jeśli powiesz, że to rajstopy bez stópek, albo najlepiej dzianinowe spodenki, bo leginsy to tak niemęsko. Jakby rajstopy były takie super męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu fiuuuu ;) Jaki modniś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się ;) Fajne, przejrzałam zestawy dla dziewczynki i chyba mam już prezent dla Zosi na święta. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak. Choć dla mnie te gwiazdki są uniwersalne ;)

      Usuń
  4. Śliczne są! Choć ja rajstopki u chłopaczków akceptuję wyłącznie kiedy zimno i do pewnego wieku (chodzi o wygodę, bo skarpetki są cały czas ściągane). Poza tym jestem uczulona na problemy skórne i twierdzę że dziecię musi mieć luz i powietrze. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, skóra też musi się wietrzyć, dlatego nie ma co zakładać ich 24 godzinę na dobę , 7 dni w tygodniu ;)

      Usuń
  5. A ja lubię misie, pieski i kotki... Hala też je uwielbia - "kici kotek, Halinki kotek" - pokazuje na bluzkach. Ale cóż - ja niemal całe życie chodzę z dwoma kitkami i nieumalowana, więc raczej nie wyrosłam jeszcze (chociaż wagowo to i owszem wyrosłam bardzo) z dziecięcych motywów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty