Głosujemy ;)

HaLoOo!!!! HaLoOo!!!
Akuku!
Hejo?!
Jest tam ktoś?
Czyta coś, ktoś tutaj, coś?!





Ufff, widzę, że usłyszeliście moje wołanie!- dzięki, bo już brakowało mi tchu.
To teraz przejdę do sedna sprawy...  ;)
Lejdis end dżentelmen, Oceanna poszalała, zgłoszenie swe wysłała i teraz uśmiecha się do Was szeroko i prosi o SMSa.
O czym mowa?
A no o Blogu Roku.
Mój tekst Matka kontra matka bierze udział w konkursie na Tekst Roku 2014. 
Jeśli chcecie spełnić dwa dobre uczynki, czyli pomóc Fundacji Dzieci Niczyje ( dochód z smsów przekazywany jest na konto właśnie tej fundacji) , a dodatkowo wesprzeć mnie w boju o nie znalezienie się na szarym końcu  - ślijcie smsa!
Jeśli mój blog kiedykolwiek Was zainteresował, zmotywował do jakiś działań, czy po prostu wniósł uśmiech na twarz - zagłosuj, wysyłając Sms o treści T11339 na numer 7122 ( 1,23zł).
Będzie mi miło.
Emotikon he




Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty