Blogowa inspiracja - Obcasy w sieci.

Natrafiłam na nią niedawno.
Weszłam, bo zaciekawił mnie jeden artykuł i przepadłam na dłużej.
Zapewne znacie Obcasy w sieci ja odkryłam ją niedawno.
Wpisałam w google " dbanie o skórę zimą" i wyskoczyła jej strona.
Poczytałam, poprzeglądałam.
Wiecie co, jest niesamowita, na "rynku" jest krótko, a jej strona - pełna profeska, wiedzę ma nieziemską, wie co i jak robić by się wybić.
Podziwiam takich ludzi, bo ja sama po dwóch latach blogowania, powoli odkrywam ten świat, powoli zmieniam wygląd bloga, operuję kodami HTML i innymi cudami by nadać temu wszystkiemu jedną, piękną całość.
Ona od tego, z czym ja dopiero się zaczynam kumplować i zaznajamiać, zaczęła.








Blog podzielony na kategorie, które ułatwiają poruszanie się po stronie.
Ciekawe wpisy, porady.
Eliza- autorka bloga, to wesoła dziewczyna, która jest chętna do pomocy.
Wystarczy napisać do niej z pytaniem czy może pomóc w rejestracji na platformach, czy zmianach wizerunku bloga, a ona rzuca wszytko i odpisuje, pomaga.
Mało takich osób, zwykle jak raczkowałam w blogowaniu, na wszystkie odpowiedzi odpowiadałam sobie sama, szukając treści w internecie.
Zwykle jak pytałam,jakąś " sławną" blogerkę o pomoc, dostawałam taką odpowiedź, że szło mi w pięty.
Tutaj, w Obcasach w Sieci jest powiew życzliwości i uprzejmości dla drugiej osoby, dlatego też postanowiłam napisać o tej stronie!
Zapraszam również na Facebooka autorki - TUTAJ.
Polecam!

Komentarze

  1. Jestem pod wrażeniem grafiki i wyglądu, tak teoretycznie młodej strony. Może i jak w końcu założę bloga i zacznę pisać o tych moich trzech szczęściach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty