Nasze Top Filmy Cz I




Harry - no nigdy, nigdy się nam nie znudzi!
Jak dzieci, kochamy!





Mąż uwielbia bardziej, jak trochę się gubię się w tej fabule, jednak lubię .
W piątek oczywiście oglądaliśmy na tvn ;)


Oj nie lubiliśmy baaaaardzzzzoo...
Długo nam zeszło byśmy pokochali Belle i Edwarda.
Wszystkie części obejrzane w kilka dni.


Diabeł ubiera się u Prady.
Meryl <3 Gdzie nie zagra - tam hit!
" that's all" i wszytko jasne.


Piosenki Abby lubię, film z racji roli Meryl musiałam obejrzeć.
Podobało mi się.
Szału nie ma, ale film jest lekki i przyjemny.
Można pośpiewać, potańczyć, pośmiać się.


!!!!!!!!!!!!
Beczę za każdym razem kiedy go oglądam.
A po obejrzeniu, nie mogę przestać tulić i całować Męża mego.




Ostatnia Polska komedia na której byliśmy, a która ( o dziwo) nam się podobała.
Wcześniejsze i aktualne polskie komedie są dla nas płytkie i mało śmieszne.
Kołysanka rozkłada nas na łopatki do tej pory ;)




Komentarze

  1. Wszystkie filmy znam:-)
    Mamma mia i Meryl uwielbiam!
    Kołysanka o dziwo rewelacyjna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meryl boska <3
      Zachwycam się nią ilekroć ją oglądam!

      A Kołysanka - mistrzostwo ;)

      Usuń
    2. Jedyna i niepowtarzalna:-)

      Usuń
  2. A ja lubię Polskie komedie - nie wszystkie, ale kilka perełek - starszych i młodszych by się znalazło. Najukochańsze "listy do M.", "Vinci" i klasyk "Seksmisja" o "Sami swoi" nawet nie wspomnę. Chociaż szczerze to ostatnio zanurzamy się w serialach wojennych - dokończyliśmy oglądać "Czas Honoru" wczoraj i chyba będziemy jeszcze długo pod wrażeniem całej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanko zupełnie z innej beczki;) Co Antek da w tym roku dziadkom w ich święto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle nad rysunkiem malowanym palcami, rączkami przez Antka :-)

      Usuń
  4. Wszystkie filmy, z tych, które wymieniłaś znam, aczkolwiek muszę przyznać, że za serce złapał mnie tylko "Diabeł ubiera się u Prady" :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty