Kadry z życia.

Nie miałam czasu ostatnio na pisanie.
Porządki, po małych nowościach jakie zagościły w naszym mieszkaniu, segregacja ciuchów, przenoszenie rzeczy.
To zajęło mi trochę czasu, powoli jednak wracam do świata blogowego.
Dziś przesyłam Wam kilka kadrów z naszego życia.







Antoś, zmienił położenie, ale nadal mnie zachwyca.


Budowanie z klocków, to codzienna zabawa, której nadal domaga się Antek.
Bawimy się dzień w dzień i wymyślamy przeróżne budowle.


Jest dobrze!
Bardzo dobrze!


Wcześniejsze paputki są już za małe.
Przyszły wiec nowe <3


Testujemy. Mam





<3


Fondue!



Czytają chopy.


Dolly robi cuda. ;)


Nauka czyni mistrza, wiec kiedyś dojdę do wprawy. ;) 
Nauczę się ładniej!


Kocham!

Komentarze

  1. Co w tej paczuszce od Dolly? Super wzór ! Uwielbiam szary połączony z gwiazdkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna poszewka. Będzie o niej jeszcze na blogu :-)

      Usuń
  2. jak zamówić paputki.pl? bo byłam na ich stronie i zgłupiałam... nie umieć....;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do nich na maila :-) pomogą i pokieruja, odpowiedz jest ekspresowa :-)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia :) Klocki są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty