Kalendarz pełen wspomnień i dat.

Kiedy byliśmy jeszcze parą nastolatków, na święta Bożego Narodzenia postanowiłam kupić Arkowi kalendarz na ścianę i wykleiłam go naszymi zdjęciami.
Był to fajny pomysł na zatrzymanie wspomnień.
Mamy go do dziś.

Ostatnio pomyśleliśmy, by stworzyć podobny kalendarz.
Przewertowaliśmy więc internet i  znaleźliśmy ofertę na Uwolnij kolory.

Fotokalendarz wybraliśmy w rozmiarze A3.
Najważniejsze jest to, że sami wybieraliśmy szablony i zdjęcia.
Można dodawać własne daty do kalendarza oraz cytaty, podpisy.
Generalnie tworzymy jedyny i wyjątkowy egzemplarz.




Możliwych do wyboru szablonów jest ogromna ilość, tak więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Kartki kalendarza są zbindowane na specjalnej spiralce z uchwytem do powieszenia.
Papier z którego wykonany jest kalendarz jest gruby ale nie cieniutki i sztywny.
Projekt tego cuda odbywa się w prostym kreatorze online, który w łatwy sposób pozwala nam dostosować wszytko do naszych potrzeb.




Miesięcy jak wiadomo jest 12. 
Jednak zdjęć wybieramy o jedno więcej, gdyż wędruje ono na okładkę.



Początkowo chciałam by na kartce z danego miesiąca było zdjęcie z tego samego czasu roku ubiegłego. Po weryfikacji zdjęć nie mogłam się zdecydować na właściwe i wybrałam swoją ulubioną 13tkę ;) 


Sama dobierałam kolory, czcionkę, wzory do zaznaczenia ważnych dla nas dat.



Cena kalendarza to kwota kilkudziesięciu złotych.
I tu mam dla Was niespodziankę.
Dla każdego czytelnika mojego bloga mam kod zniżkowy.
Każdy kto go użyje obniży wartość kalendarza do kwoty 19,90/szt. ( im więcej sztuk tym taniej).

Kod: UWPL2014

Gorąco polecam i zachęcam do korzystania z kodu!
To super pomysł na prezent ;)

Komentarze

  1. Lubie to :) babcia Kajtka dostala od nas taki kalendarz, a wlasnie pora na nastepny dziekuje za posta ;) kupony to lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kody rabatowe <3

    I prezent dla jednych i drugich dziadków będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;)
      O tak, taki prezent sprawi im radość przez cały rok ;)

      Usuń
  3. Śliczny, ja robiłam coś podobnego dla rodziców i teściów z kawałkami z ich życia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny, nie wiedzialam, ze tak mozna:-) super kalendarz!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szczególnie, że cena po rabacie baaardzo niska ;)

      Usuń
  5. Też wpadliśmy na ten pomysł w tym roku i kupujemy dziadkom pod choinke:) rodzinatomachina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. To dobry pomysł. My w tamtym roku kupiliśmy albumy dla rodziców :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty