A pod choinką, Antek znajdzie ....

KSIĄŻKI

To najlepszy z możliwych wyborów.
Książki lubimy my, polubił i Antek.
Zamówiłam dziś więc na empik.com poniższe polecane mi przez wiele mam, pozycję książkowe:

* Mała krówka - Beata Jaczewska 


* Mały pociąg- Beata Jaczewska


* Zima na ulicy Czereśniowej - Berner Rotraut Susanne


* Mała śmieciarka- opracowanie zbiorowe




* Krasnoludki - opracowanie zbiorowe


* Paweł i Gaweł - Aleksander Fredro


* Samochwała- Jan Brzechwa




Korzystamy z faktu, że Antoś chętnie przynosi nam, książeczki, nakazuje ich czytanie i wybraliśmy edukacyjne prezenty pod choinkę.
Książki sprawią radość nie tylko jemu, ale i nam.
Bowiem, wszystkie ( z twardymi kartkami) książki, już nam się oczytały i wałkowanie tego samego bywa męczące, a my nie musimy widzieć tekstu by go czytać, gdyż znamy go na pamięć.
Teraz będziemy mieć większy wybór i możliwości.

Aktualnie w empik.com są duże promocje, a wysyłka  kosztuje jedynie 2,99zł- więc za te wszystkie pozycje zapłaciliśmy niespełna 60zł, a jakie pożyteczne prezenty mamy ;)
Zobaczymy czy zainteresują Antoniego, 24 grudnia, pod choinką u dziadków.
Czy też będzie miał wszytko w nosie, jak to było w MIKOŁAJKI i dopiero po czasie zainteresuje się prezentami.

Ja już choruję na przygody Mikołajka.
Uwielbiałam jako dziecko, więc mam cichą nadzieję, że rozkocham Antka w tej serii ;)



A Wy, co kupujecie swym dzieciom pod choinkę w tym roku?

Komentarze

  1. dla rodziny wybrałam książki i zamawiałam w Matrasie, każda książka średnio 10zł tańsza niż w Empiku, te tasze dziecięce o około 4-6zł. :)

    My kupujemy szczoteczkę elektryczną dla chłopaków, już porządniejszą niż mają :)

    Książek się już boję, mąż mnie z domu wyrzuci. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz dobrze wiedzieć ;D

      Myśleliśmy o szczoteczce, ale Antek za mały jeszcze myślę, więc na przyszły rok na urodziny , bądź święta dostanie ;)

      Usuń
    2. Są szczoteczki 0-3 ostatnio polecane ba blogach ;) wiadomo, reklama, ale są małe główki więc mnie zachęca. :)

      Usuń
    3. Ja poczekam jeszcze trochę :-)

      Usuń
  2. Książki, fantastyczny pomysł. U nas też trafią. Zaintrygowałaś mnie Zimą na ulicy Wiśniowej:) tfu! Czereśniowej! My w tym roku podobnie jak i w zeszłym też i praktycznie. Młody dostanie drugą część Lidlowych drewnianych zabawek wyhaczonych w listopadzie, fotel i jak na wstępie jakąś pozycję książkową.Zobaczymy jak wyjdzie, zwykle cieszy Go opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u nas to samo! Opakowanie cieszy, a reszta dużo, dużo mniej ;)

      A seria z Ulicy Czereśniowej cieszy się bardzo dużą popularnością. Wiele mam mi ją poleciło więc zobaczymy ;)

      Usuń
  3. Książki! Najlepszy z możliwych prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas książki się w ogóle nie sprawdzają. Sara nie lubi ich w ogóle. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas już czekają, z podziałem na 2 - książki do czytania, naklejanki, puzzle, gra planszowa i przeplatanki.

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też książki i pierwsze duplo, bo zainteresowana klockami Lil ogromnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty