Creative Blog Tour.

Do zabawy zostałam wybrana przez Kamilę z Bloga : I love white.
Kamila to moja koleżanka z Liceum.
Chodziłyśmy do jednej klasy.
Łączy nas wiele wspomnień i historii
Kamila ma piękną córeczkę Zuzię, która jest jej całym światem i szczęściem.
Jest pełna pozytywnej energii i pomysłów.
Odnowiła ostatnimi czasy pół chałupy w swoim domu, o czym możecie przeczytać u niej na blogu ;)
To wulkan optymizmu!

Przechodzę zatem do odpowiedzi na pytania:

1. Nad czym obecnie pracuję?

Nad porządkami świątecznymi. Przy Antku, nie mam możliwości zrobić wszystkiego w dwa dni, jak dotychczas miało to miejsce. Teraz muszę planować z wyprzedzeniem i robić wszytko na raty ;D

2. Czym moja praca różni się od innych w tej branży?

Szczerze mówiąc, miało rozumiem to pytanie i jego sens. Dlatego zajrzałam, do odpowiedzi jaką dała Kamila i idąc jej tropem odpowiem tak : Mój blog się zmienia. Początkowo był to blog o ciąży, później o Antku, następnie o produktach i ich recenzowaniu, o codzienności. Z czasem zaczęłam pisać też to co mi leżało na sercu, zaczęłam zapisywać dialogi, które warte są zapamiętania.  Mój blog to opis mojego życia, mojej rodziny, gadżetów matki- polki.




3. Dlaczego piszę bloga o tym co robię?

Piszę, bo lubię, bo sprawia mi to przyjemność.
Lubię, czytać komentarze pod postami, zdanie innych na dany temat.
Blog jest dla mnie pamiętnikiem wspomnień.
Cofam się kilka miesięcy wstecz, czytam to co napisałam i czasem uśmiecham się ze wzruszeniem, a czasem łapię za głowę, że mogłam coś takiego napisać...

4. Jak odbywa się mój proces tworzenia/pisania?

Różnie.
Czasem czuję potrzebę coś napisać i stukam w klawiaturę.
Czasem podczas spaceru, prasowania, gotowania, wpadnie mi rewelacyjny pomysł na post i muszę wtedy przerwać wszystkie czynności i na kartce napisać złote myśli, które potem opisuję w poście.


Kolejna zasadą zabawy jest nominowanie dwóch osób.
Ja nominuję :

Asię z Hubisiowa ( Twój post musi ukazać się 24 listopada)

Asia- uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam.
Zazdroszczę Mamuszce, że miała okazję poznać Asię.
Czytałam Hubisiowo za czasów ciąży, czytam nadal.
Nie raz inspiruję się wpisami Asi, tak jak w przypadku urodzin!
Mistrzyni organizowania przyjęć i właścicielka pięknego uśmiechu!

Ewę  z bloga Mama Maluszka ( Twój post musi się ukazać 1 grudnia)

Połączyła nas ciąża i blog.
Czytałyśmy się wzajemnie, później znajomość osiągnęła wyższy level i pisałyśmy maile.
Teraz mamy kontakt na facebooku.
Ewa to bardzo miła i ciepła osoba, która w wielu opisywanych przez siebie sytuacjach, przypomina mi moją osobę.
Może dlatego tak bardzo ją lubię ? ;)



Mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy i podacie dalej ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty