13!

Dziś krótko i na temat, bo pogoda za oknem piękna.
Mimo mojego przeziębienia, trzeba korzystać z pogody i łapać promienie słońca!


Mija dziś trzynasty miesiąc życia Antałkowego.
Syn mój zmienia się z dnia na dzień.
Staje się coraz bardziej rozumny, uparty, samodzielny.
Chodzi samodzielnie, biega- ucieka, gdy się go goni, bądź chce mu się zabrać niedozwoloną dla niego rzecz.
Ma już 10 zębów- w tym dwa trzonowe.
Idą kolejne zęby, a wraz z nimi humory syna.


Statystyki:
- Waga 11,5 kg
- Pampersy - 4
- Ubranka- 80/86
- Zęby- 10
- Rozmiar buta- 20/21- dużą ma tą stopę!



Pozdrawiamy 3xA.


Ps. Musze się pochwalić wreszcie. 
Piękne Antałkowe buciki z Zary.
Zakochanam <3



Komentarze

  1. Och, pamiętam 13 miesiąc mojego syna <3

    Rośnie Ci chłopak, rośnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu ale wyobraziłam sobie Antka jako Arka uciekającego przed Tobą jak Ci jakiś psikus na studiach albo u nas na imprezie zrobił ;DD Antek to taki Arek Junior uciekający z zabawką :) Normalnie taki mam obraz przed oczami. Jak on rośnie !!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty