Spotkanie mam blogerek w Katowicach ;)

6.09.2014 - godzina 12:00 Bistro Montina.


Początkowo lekki stres, niepokój, w końcu to pierwsze takie spotkanie...
Pierwsze minuty, nieporadne, niespokojne,
Krótkie zdania, pytania, odpowiedzi.
Czas na przedstawienie się.
Każda z nas opowiedziała kilka słów o sobie, dzięki czemu lepiej się poznałyśmy, połączyłyśmy w całość nazwy bloga z blogerkami.
Nie ze wszystkimi miałam okazję porozmawiać, jednak szalenie miłe wrażenie zrobiły na mnie autorki blogów:
* Usta Usta
* Panna Mi i jej zabawki ( z którą okazało się, poznałyśmy się już kilka lat temu)
* Skrzydlate rogate
* Kobieta z książka
* Podwójnie szczęśliwa 
* Potwory wózkowe
* Księżycowa Szuflada

Śmiechów, rozmów, nie było końca.
Nawet nie wiem kiedy zleciały te trzy godziny.
Wspomnienia porodów czy historia ze ślubu autorki bloga" Usta usta" rozbawiła mnie do łez, a brzuch do tej pory boli mnie od śmiechu.
Kasia z bloga " Podwójnie szczęśliwa" jeszcze bardziej rozochociała mnie do chęci posiadania drugiego dziecka.
Coś Ty narobiła?!?!?! ;D
Teraz to dopiero mam chęć na rodzeństwo dla Antałka!
Kamila z bloga Panna Mi i jej zabawki, to dziewczyna z klasą, humorem i pozytywną energią.
Bardzo miło było ją spotkać i porozmawiać ;)
Autorki blogów Księżycowa Szuflada oraz Szkrzydlate rogate to najbardziej roześmiane dziewczyny jakie spotkałam. Optymizm ponad wszystko! ;)
Pyszna kawa, dobre ciasto, wspaniałe towarzystwo i miłe podarunki nadały spotkaniu klimatu.
Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy ;)
Pozdrawiam Was dziewczyny!

Komentarze

  1. Rodzeństwo dla Antałka, powiadasz.. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogę się przyczynić do przyrostu naturalnego :)
    Do roboty! To takie przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, czyli na samych dobrych wrażeniach się nie skończy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo fajne spotkanie, i dlaczego mnie tam nie było, hę ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Było rewelacyjnie!!!! cieszę się że się poznałyśmy ;DDD aleeeeeee browarowa nie dojechała a ta cichutka, zahukana dziewczynka koło mnie to Ola z Księżycowej Szuflady ;D Już się cieszę na kolejne spotkanie ;DDD mikołaju czekam na Ciebie ;P do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty