Rok!






Ze swoim nowym prezentem urodzinowym.
Lalka murzynek, dla którego szukamy imienia ;)


Synku!
Rok jesteś już z nami.
Dziękujemy za każda sekundę.
Za każdy krzyk, płacz, uśmiech, słowo, gest.
Dziękujemy.
Życzymy Ci byś zawsze był pogodny.
Byś nie bał się życia.
By każdy problem w Twoim życiu, zamiast przytłaczać Cię, motywował Cię do działania.
Byś był szczęśliwy i optymistycznie patrzył na świat.
Jednak głównie życzymy Ci zdrowia!
Całą resztę jesteśmy w stanie Ci dać! ;*
Niech rodzina i miłość będą w Twoim sercu zawsze.
Mama i tata.


Kiedyś mi powiesz kim chcesz być

Zapytasz mnie o zdanie

A ja uśmiechnę się przez łzy
Czy jeszcze to zobaczę?
Kiedyś nauczysz się jak żyć
Pewnie dumna będę
A dziś po główce głaszcze Cię i chcę
Byś zawsze już był dzieckiem 



Kupimy rower za jakiś czas

Gdy chłopcem większym będziesz
A potem przygarniemy psa
Ty imię mu wybierzesz
Dzisiaj tak mocno trzymasz mnie 
Dziś jestem najważniejsza
A ja po główce głaszcze Cię i chcę
Byś zawsze już był dzieckiem...




Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego Skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo miłości -widać, że już ją masz
    dużo szczęścia - i je również dostrzegam
    więc za Twoją mamą i tatą życzę Ci zdrówka Maluszku :*
    Asieńko buziaki dla Ciebie, bo to i Twoje święto :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I tu Wam życzę wszystkiego najlepszego! Raduję się razem z całą Waszą rodziną!

    Antał, jakiś Ty już poważny chłopiec! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Antosiu, słonecznych dni wypełnionych uśmiechem i radością na każdy kolejny rok Twojego życia!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne życzenia ! Dla niego dużo dużo zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze dla Twojego synka

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione - bo od nieogarniętej, internetowej - ciotki - życzenia DUŻO ZDROWIA - bo o resztę zadbasz Antku sam, a i Rodzicie Ci pomogą!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty