Pościel Antałkowa.

Jak wiecie Antałek zmagał/ zmaga się od urodzenia ze skazą białkową i atopowym zapaleniem skóry.
O ile prościej jest nam wyeliminować alergizujące produkty z diety Antka, o tyle dobór właściwego płynu do prania, kosmetyku, odzieży, to metoda prób i błędów.

Dermasova ma w swojej szerokiej ofercie między innymi pościel.


Kołdrę 100x 135cm znaleźliśmy o TUTAJ.
Poduszkę 40x 60cm natomiast znaleźliśmy o TUTAJ.

Musze przyznać, że obawiałam się jakości pościeli.
Kupiłam antyalergiczną pościel, jeszcze będąc w ciąży.
Wyprałam ją jak zalecał producent i zbiła się strasznie, wkład rozprzestrzenił się tyle z niej zostało.
Zawiodłam się, bo nie dałam za nią małych pieniędzy.

Pościel z Serii Sova Blue, jest pościelą antyalergiczną, antyroztoczową.
Po wypraniu ( najważniejsze!!) nie zbija się, nie traci kształtu!
Materiał z którego została wykonana pościel zapobiega rozwojowi grzybów, tworzy barierę ochronną przed roztoczami, alergenami.


Ogólnie bardzo chwalimy sobie pościel Antkową.
Prana była wiele razy, nadal wygląda jak nowa.
Jedyny minus ( choć to minusy zauważyłam wielu kołderek dla dzieci) uważam, że jest dość sztywna.
Nie jest taka jak te kołdry dla dorosłych, że układają się tak jak tego chcemy. 
If you know what I mean? ;D
Ale to chyba szczegół, tym bardziej, że jak mówię, wszystkie kołdry, które do tej pory mieliśmy, miały ten "problem".
Więc moi mili, jeśli macie problem z alergią u dziecka, bądź dbacie o właściwą higienę podczas jego snu, to zapraszam do SKLEPU o zakupu pościeli.
Oczywiście, można tam zakupić pościel dużo większych rozmiarów ;)
Polecam!


AAA zapomniałam jeszcze dodać, że pościel Sova Blue można prać w 90 stopniach!  Nie należy jednak używać do prania żadnych płynów do płukania, zmiękczających .




Komentarze

  1. OOOO super! Bardzo fajna pościel. Trafiłam przypadkiem. Też mam córkę atopowiczkę. Pomyślę o kupnie pościeli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór pościeli dla dziecka wcale nie jest taki prosty jakby sie mogło wydawać. Pomijając aspekt zdrowotny, bogaty wybór wzorów i kolorów utrudnia zakupy. Coraz częściej nasi klienci kierują się gustami własnych pociech. Wybierają komplety z ulubionymi przez dziecko postaciami z bajek, równocześnie stawiając na ich jakość.Dla nas, już sam napis "pościel dziecięca" zobowiązuje do tego, aby zaoferować produkty wysokiej jakości, antyalergiczne, które zapewnią dziecku spokojny i zdrowy sen. Bo przecież wyspany maluch to też wyspany rodzic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wpis, polecona przez Ciebie pościel bardzo mnie zainteresowała. Mój pięcioletni Bartuś posiada niezwykle wrażliwą skórę ze skłonnością do alergii. W trosce o zdrowie mojego dziecka, staram się więc wybierać jedynie pościele wykonane w całoci z hipoalergicznej, delikatnej pościeli. Ostatnio, za sprawą całkowitego przypadku, natrafiłam w internecie na pewien sklep internetowy oferujący piękną pościel dla dzieci. Bardzo spodobały mi się kolorowe wzory umieszczane na bawełnie - zakupiona przeze mnie pościel Real Madryt przypadła do gustu Bartusiowi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty