Piękna Polska Jesień!

Od wczoraj, pogoda nas rozpieszcza.
Właściwie to od sobotniego popołudnia ;)
W sobotę odbyły się osiemnaste urodziny mojej siostry.
W niedzielę natomiast pojechaliśmy z przyjaciółmi na spacer do Kazimierza.
Dziś od rana spacerowaliśmy, a kiedy Antoni przebudzi się po drzemce będzie bawił się ze swoim kolegą Antuanem, który dziś u nas będzie gościł.
Może udamy się na spacer, czy też wyskoczymy na plac zabaw. 
Wszystko w rękach chłopaków, zobaczymy na co mi pozwolą ;)



Ja nie chodzę! Ja biegam!



Mini Zoo w Kazimierzu.



<3



Pierwsze porządne buty ;)




Kumpel Antałkowy, Kacperek wraz z mamuśką ;)

Komentarze

  1. My wczoraj też spacerowaliśmy zawzięcie, takiej pogody jak najwięcej - najlepiej do późnej jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pogody :) Śliczne buciki. Wysciskaj Antków i Maryś ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Do nas również zawitała ciepła, złota jesień, choć norweska, to słoneczna.Oby jak najdłużej takiej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień jesień.. Też uwielbiam, szkoda tylko że pogoda tak zmienna, że przywołuje ciągle przeziębienia... Asia, jestem już na blogerze ;) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty