Paputki.






Swego czasu chorowałam na tego typu papućki.
Jednak początkowo Antałek był za mały, później pogoda rozpieszczała nas tak, że zwykle syn mój latał po domu boso, bądź w innych paputkach, które akurat mieliśmy.
Niedawno miłość do nich wróciła.
Zapragnęłam ich ponownie.
I oto jesteśmy posiadaczami paputków z dinozaurem.
Wybraliśmy taki model, choć wybór nie był łatwy.
Tyle pięknych wzorów było....

Najbardziej zadowolony z ich posiadania jest mój mąż.
Otóż, dotychczas, Antek chodził w butach z twardą podeszwą i z chwilą kiedy podeszwa ta napotkała na  bosą stopę taty ( moją zresztą też) to po mieszkaniu w sekundę rozlegał się okrzyk bólu!
Teraz syn  może po nas chodzić, deptać nas, a my odczuwamy to tak jakby nie miał na sobie paputków.
Przyszły chłodne dni, więc skończyło się bieganie po domu na bosaka.
Antek nie toleruje skarpet, musiałabym zakładać mu je co 5 sekund, gdyż co chwilę są przez niego ściągane i wyrzucane w dal.








Paputki wykonane są ze skóry jagnięcej najwyższej jakości.
Skóra jest miękka, miła w dotyku i wytrzymała.
Buciki nasze są idealne dla maluchów próbujących stawiać swoje pierwsze kroki, jak również dla tych, którzy niedawno posiedli umiejętność samodzielnego chodzenia. 

"Experci medyczni na całym świecie uważają, że nauka chodzenia i chodzenie boso jest najzdrowszym rozwiązaniem dla naszego organizmu. Butki z elastyczną, zamszową podeszwą, wykonane z delikatnej jagnięcej skórki, garbowanej w polskiej garbarni, są optymalnym sposobem dla realizacji tej koncepcji zdrowego chodzenia. Dziecięce stópki w takich butkach rozwijają się harmonijnie, bez ograniczeń sztywnych zapięć i twardych podeszw, otulone jedynie mięciutką, oddychającą skórą naturalną. Od września 2012 roku wnętrze naszych paputków pokrywamy antybakteryjną powłoką z nanosrebrem. 

Obuwie tego typu otrzymało prestiżowy " znak Stowarzyszenia Amerykańskich Lekarzy Pediatrów " dla produktu, który wspiera naturalną funkcję stopy."






Cena paputków jest bardzo przystępna, a dla mnie jest jedną z niższych cen jeśli chodzi o buty tego gatunku i jakości.
Gorąco polecam!


Wpis powstał w ramach współpracy z firmą Paputki.
Dziękuję firmę za możliwość testowania i oceny bucików!


Komentarze

  1. faktycznie wzorów jest tyle że ciężko wybrać :D ale paputki świetne też pewnie takie zakupię tylko za jakiś rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy paputki od Zazzu, sprawdzają się idealnie. Maks, podobnie jak Antoś, skarpetek nie toleruje. Już nie raz zdarzyło się, że szukałam jednej z nich i brałam kolejną parę, ponieważ nie mogłam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Też takie chcę - dla Młodej, ale i dla siebie i dla Męża :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się od dawna podobały, ale jakoś nie zamawiałam, bo cena, jeszcze nie chodzi, zapomniałam itd. Ostatnio w końcu się zdecydowałam i jestem zachwycona, chociaż mam akurat innej firmy. Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty