7 faktów.

Zostałam nominowana przez siostrę do zabawy blogowej. ;)
Tak więc, poniżej prezentuję Wam 7 faktów z mojego życia ;)

1 Jestem śpiochem. Kiedyś w wolne od pracy dni, spałam do 11-12 ;)
2 Nie  lubię chodzić do kina. Wolę film w domowym zaciszu, z winem, ciepłymi bamboszami i mężem u boku.
3 Od 16 roku życia, jestem ciągle na diecie. Co tydzień na innej. Ma się to nijak do mojej sylwetki ( ciągle z nadprogramowymi kilogramami )
4 Założyłam bloga z nudów. Byłam na l4- ciąża,  więc, nie mając co robić w domu, postanowiłam pisać. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez bloga.
5 Przesadnie dbam o dom. Porządek musi być. Uważam, że przeradza się to w jakąś chorobę. Kiedy jest lekki rozgardiasz, nie mogę spokojnie siedzieć i staję się nerwowa.
6 Zdarza mi się, że nudniejsze książki, przekartkowuję. Skaczę z rozdziału pierwszego, na środek trzeciego itd., po czym wkręcam się w książkę i czytam ją szczegółowo od nowa.
7 Do moich ulubionych filmów nadal wliczany jest Harry Potter, którego powoli znam na pamięć ;)




Do zabawy nominowana zostaje:
* Mama Bunia
* Ania mama Maksa
* Asia z Hubisowa

Komentarze

  1. O tym spaniu coś wiem! A 7. to chyba rodzinne haha :) Dziękuję za udział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle ze spanie do 11-12 jest w miare normalne :P ja spie teraz do 14 :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty