Rara Baby!

Lubicie apaszki?
My uwielbiamy!
Na niepogodę.
Na ząbkowanie.
Na piękny stajl.

Lubimy i już!

Lubimy ciekawe wzory, miłe materiały i dobrą jakość.
Firma Rara Baby ma w swojej ofercie śliniaki, chusty, szaliki, szelki, paski...
My nabyliśmy u nich apaszko- śliniak.
Świetna sprawa.
Wiadomo, kiedy dziecko ząbkuje, ślini się bardzo.
Zakładałam wtedy zwykłe ceratkowe śliniaki.
Jednak ich wygląd nie podobał mi się.
Strzałem w 10tkę była więc apaszka .
Zapinana na zatrzaski, nie była ściągana przez Antałka, który rzepy i węzły rozpracował do perfekcji.
Kiedy Antałek nie ząbkuje, używamy jej jako apaszki na chłodniejsze dni.
Z zewnątrz mamy piękny wzór, łódki.
W wewnątrz lekki polarek.
Cena za produkty tej firmy jest bardzo atrakcyjna i według mnie niska.
Aktualnie na stronie Rara Baby mają miejsce promocje i między innymi nasz śliniak można kupić za 11zł.








Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty