Po domu- paputki.

Antałek odkąd sprawnie chodzi przy meblach, przy ścianach, przy wszystkim,  nosi buciki po domku.
Nie zawsze, bo jak są wielkie upały to biega boso, jednak kiedy temperatura za oknem umiarkowana, buciki ma.
Posiadamy paputki od SlippersFamily.
Długo szukałam odpowiednich butów dla Antałeczka.
Najważniejszym wymogiem był sposób w jaki buty były zapinane.
Nic na rzepy.
To odpadało od razu.
Antek potrafi rozpracować taki system w pięć sekund i buty znikają automatycznie z nóżek.
Paputki ze SlippersFamily mają zapięcie idealne.
Nie wiem jak je dokładnie nazwać, są na " zatrzask"?
Pasek wkładamy w zapięcie, a następnie zamykamy je.
Dziecko nie jest w stanie go odpiąć.
Przynajmniej mój syn, ( który jest dobry w te klocki) nie rozgryzł tego jeszcze ;D




Slipers.PL to marka obuwia dla dzieci i młodzieży szkolnej, gwarantująca ochronę i prawidłowy rozwój stopy. Obuwie posiada znak Zdrowa Stopa,  nadany przez Instytut Przemysłu Skórzanego w Łodzi, uzyskany dzięki pozytywnej ocenie pod względem konstrukcyjnym, technologicznym i materiałowym oraz staranności wykonania.
Obuwie Slipers.PL jest:
-  lekkie, elastyczne i przewiewne,
oraz posiada:
- oddychającą, elastyczną podeszwę,
- bawełnianą cholewkę,
- usztywniany zapiętek,
- wymienną, skórzaną, wyprofilowaną wkładkę.

Dla mnie osobiście ważne było, by buciki nie były całe zakryte.
Mają więc odsłonięty lekko przód obuwia.
Materiał zapobiega poceniu się stópki ( kupiłam kiedyś Antkowi buciki, w których stopa pociła mu się strasznie).
W upalne dni, stópki są suche ;)




Wkładka w paputkach " stop platfusom" ma za zadanie: 

- zapobiegać rozwojowi wad postawy
- zapewniać komfort i wygodę dzięki właściwościom amortyzującym
  oraz odczuciu miękkości w czasie chodzenia
- absorbować zapachy, dzięki łatwemu wchłanianiu potu
- właściwości antybakteryjne



Generalnie jestem bardzo zadowolona z bucików.
Są lekkie i nie spadają Antałkowi ze stópek podczas codziennych zabaw.
Cena jest moim zdaniem bardzo przystępna.
Sama szukając butów dla Antka, napotykałam na chińskie obuwie za 40 zł, więc wolę dać troszkę więcej i mieć porządny i pełnowartościowy produkt.
Pragnę również zaznaczyć, że wysyłka jest gratis, także nic tylko zamawiać ;))
Polecamy! ;)




Komentarze

  1. Ja mam alergie i zboczenie po studiach dlatego nie zakładam po domu butow, ciapow...jedynie kupilanm w rossmanie ciapy antyposlizgowe.

    Moim zdaniem żadne obuwie nie zadba o stope i prawidłowe jej ulozenie jak chodzenie z gola stopka po mieszkaniu.

    Ale to moje zdanie.

    Hebamme

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Mój ortopeda również zalecił, by w upalne dni dziecko chodziło boso, po domu, trawie itp..
      Jednak kiedy jest chłodniej, zalecił stosowanie bucików ;) Tak więc na jesień i zimę są idddeeaalne ;)

      Usuń
  2. A mi się podobają ;)
    Powiem Wam,że co lekarz to inna opinia..
    Inni mowia ze boso, inni że buty ;)

    Mój syn chodził w bucikach i stopy zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę nowe wnętrze ;) Jakie kolorowe ;) Ślicznaście :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty