11!

Nie wierzę!
Za miesiąc będziemy świętować ROCZEK!
R-O-C-Z-E-K?!?!?!?!
Jak to?
Przecież ja niedawno siedziałam z wielkim brzuchem i nerwowo liczyłam ruchy Antałkowe...
Przecież wczoraj jechałam na porodówkę, płacząc z radości i przerażenia jednocześnie...
Przecież dopiero tuliłam to wilgotne ciałko w ramionach....
A mój syn jest już taki duży.
Coraz więcej potrafi, coraz więcej rozumie.
Wie jak wymusić na mnie wiele rzeczy, wtedy jest pisk, krzyk, płacz i śpiki po pas!
Wie jak mnie rozczulić swoimi oczkami i pięknym uśmiechem.
Wie, bo cwana z niego bestia.

Z nowych umiejętności mamy:
* wchodzenie na parapet
* wchodzenie do kosza z zabawkami
* rozpracowanie włączania pralki i piekarnika



Dalej umiemy i doskonalimy:
*samodzielne stanie ( choć jak Pani w przychodni chciała go zważyć na wadze, to za nic w świecie stać nie chciał ;D )
* bieganie przy meblach, ścianach, aucie
* wchodzenie, schodzenie z łóżek
* samodzielne jedzenie i picie
* dialogi, powtarzanie wyrazów



Statystki:
* Waga: 9700 ( ważony był 04.08.2014)
* Rozmiar ubranek: 80
* Rozmiar pieluszek 4
* Buciki- 18-20 ( co firma to inny rozmiar)








Komentarze

  1. Antosiu zaraz Twoje wielkie święto!
    Cudnooki słoneczka z okazji 11stego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty