Prezenty od Was dla Antałka

Tak, tytuł wpisu jest poprawny.
W ostatnim tygodniu, dostałam kilkanaście maili z zapytaniem, czy można przesłać dla Antosia kartkę urodzinową bądź upominek...
Jestem w szoku, że chcecie przekazać nam coś, w ten wyjątkowy dzień.
To szalenie miłe.
Przy każdym mailu uśmiechałam się czule.
Bardzo Wam dziękuję za propozycje, na wszystkie już odpisałam. ;)
Mój mail jest w zakładce: współpraca i na tego maila dostałam właśnie wiadomości.







Od jutra do niedzieli jestem Niedostępna.
Jedziemy pierwszy raz, z Antałkiem do dziadków Arka.

Komentarze

  1. Faktycznie to bardzo miłe :)
    Miłego pobytu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, aż serce się raduje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty